Nye trykk fra Pushwagner

Ser det er sluppet 3 nye trykke fra Pushwagner i går, på sunnhordland.no
Hvilke tanker gjør dere på forumet dere om disse?
motivene, rammene og flytende bilder?

Den helt til høyre synes jeg var ganske stilig!

1 Like

Sant, men jeg har mistanke om at bildet i mitten blir volum selgeren

2 Likes

Disse så små ut, hva er størrelsene?

Ikke lett og se ut fra bildene. Kan se ut som 80 x 80 / 90 x 90 på ytre rammemålene

I forhold til Jazz jeg skimter til høyre for det høyre av de nye, så var de større enn jeg fikk inntrykk av på første bildet. Jazz er cirka 120-130 i høyden på ramma. Synd. Trodde disse skulle være mindre.

Se til venstre for Jazz og Malstrøm

Du ser de er mindre enn What’s Happening også. 50cm kanskje? + ramme

Blir nok ikke en av mine favoritter. Gav meg ganske så lite… kunne kanskje vurdert dem to til høyre om jeg hadde eid en fisk/skaldyr resturant :fork_and_knife: :yum:

1 Like

For det meste resirkulering av gammelt materiale - igjen!

Motivene er helt resirkulert.Men er de miljøvennlige?

8 Likes

I medvind og en dæsj godvilje kunne de passet inn i deler av mitt vennlige miljø…:wink:

Når kommer disse rakkerne for salg, da?
Any ideas?
:hugs:

2 Likes

Flotte saker! Likte fargene på det til venstre, litt roligere enn mye annet. Passer fint ved middagsbordet :slight_smile:

Beholder nok “originalen” fra 2001 på veggen i stedet :wink:

13 Likes

Utstillingen åpner 18. mai på Stord.

Ser at man kan velge…“originalen” til salgs på fineart for 40k. Hadde vært kult å ha begge? :slight_smile:

En flott utstilling. Vel verdt et besøk hvis man er på Stord eller i nærheten :relaxed::+1:




5 Likes

Fineart mannen informerte for øvrig om at Push skal ha utstilling i slutten av august på Galleri Nygaten i Bergen. Da kommer han visst til å ta med seg flere nye motiv i trykkform. Blir bra :relaxed:

3 Likes

Det er et fjerde trykk også. Håper bildet blir kopiert inn under. Av Bingo, ikke veldig fan av denne.

Her er forresten målene på de fire trykkene:

Str (ytre rammemål)
Cyborg 23 75,5 x 71,7 cm
Garcon 74,4 x 93,3 cm
Zippo 74,4 x 77,5 cm
Bingo 100 x 80 cm

1 Like

Nu har Fineart lagt ut de nye trykkene 23 000,- per stykk med ramme. Pushwagner - kunst til salgs, bilder, biografi og CV

1 Like