Nye trykk fra Pushwagner

Billig! Kjøpte fem av hver.

3 Likes

Har sikret meg Garcon, for spisebordsveggen :slight_smile:

Var på Bærum Kunstforening i dag. Tre nye trykk:-) Likte Smash spesielt godt! Tror alle var 23k.

  1. Smash
  2. There you are
  3. Right court

4 Likes

Enig, Smash så best ut. Hva var målene, om du vet?

Ytre rammemål:

Smash: 81,5 x 105,5
There you are: 81 x 63,5
Right court: 104 x 77

2 Likes

Noen som skal på hans utstilling i Kragerø? Har dere i så fall mulighet til å legge ut noen bilder av resten av hans nye trykk? Leste det skulle være ti til sammen! Så langt har det vært vist syv.

Mvh,
Marius

Det kan hende jeg rekker å ta turen før utstillingen er over. Hvis jeg gjør det legger jeg ut bilder.

1 Like

Mange takk, det hadde vært helt topp:-)!

Noen som vet hva det kommer av nye trykk på utstillingen i Bergen evt?

La oss håpe det ikke kommer enda flere. :bowing_man:

6 Likes

@Tommy_Jensen Ja vi får ta det med i aftenbønnen, ikke mere Push.

1 Like

1 Like

5 Likes

Noen som vet prisene?

Planet News - 18 000
Fake News- 16 000
Space Date- 14 000
Tanger Square- 14 000

3 Likes

Så drøye opplag at det blir litt #bohusklovn over det hele.

4 Likes

Jeg er ganske ny på forumet og ny i kunstverden generelt. Jeg liker veldig godt den meste kunsten som blir vist her på KV, men jeg må si Push er en meget merkelig greie. Er det bare jeg som ikke har øynene lukket, eller er det bare jeg som ikke har skjønt noe? Det romskip-bildet tror jeg faktisk jeg skulle klart å lage litt bedre i paint. Planet/fake news var litt stilig da. Det må jeg innrømme. Sorry visst jeg tråkker noen på tærne nå :stuck_out_tongue::pray:

2 Likes

Ingen her blir fornærmet, men det er mange meninger om hva som er kvalitet :slight_smile:
Personlig liker jeg Push fordi han er kreativ, har sin egen unike stil som er svært lett å kjenne igjen, og det er mulig å finne mening i bildene.

Tror det er enklere for deg å lage ett Invader bilde i paint… tror allikavel ikke du blir rik av det :yum: Jeg liker Push veldig godt… og om man ser på Instagram profilen til FineArt så gjør tydeligvis Bergen også det… men toget løper løpsk… og vært førerløst en god stund… :astonished:

Det der “jeg kunne gjort det der” kan man si om mye. Men det må man bare legge fra seg i kunstverden. Det er mange andre krefter som spiller inn.

1 Like