Nye kunstkjøp

WOOOOOW :heart_eyes:

1 Like

Bra rammevalg!

Takk takk, veldig fornøyd:)

1 Like

grattis @ropi04! Jeg var innom Speil og ramme i dag og så en som lignet veldig på den der :relaxed:. Det så utrolig bra ut. Flott innramming og veldig fint motiv. Angret litt på at jeg ikke kjøpte det trykket selv, men men.

1 Like

Takk takk, da var det nok den ja :wink:

Jeg så dette trykket live selv nå, og må si at jeg syns det var mye bedre enn hva jeg først trodde. Fargene er veldig klare og fine, og overgangene mellom fargene er helt topp… Meget imponert over Illusion of happiness :smile:

1 Like

Kommer til å gå for samme ramme… Perfekt i trappeoppgangen i 3 eta :smile:

1 Like

Var i Dublin og kom over disse 3 printerne fra solus for en Ok pris! Syntes dream big var fet👌🏻

3 Likes


5 Likes

Hentet dette trykket i dag. Skal rett til rammemaker. Et spontankjøp jeg hadde.

10 Likes

Hvem står bak øverste bilde?

En italiensk kunstner sol kaller seg Hunto

Kanskje ikke så kult med blink i hytt og pine, men bildet er flott👌

9 Likes

Hva består selve bildet av? Print på pleksiglass? Det kom i alle fall temmelig raskt!

Print under pleksi. Virker det som.

1 Like

Kommer det en som termokopp? Da kjøper jeg!

4 Likes

[quote=“Gulosten, post:452, topic:80, full:true”]
Fikk endelig tak i Mehdi Ghadaynloo’s - Logic Of Metaphysics AP. Mobilbildet yter dessverre ikke trykket rettferdighet :wink:

Bakgrunnen for bildet er nedskytingen av passasjerflyet til Iran air i rute mellom Teheran og Dubai. Flyet har her form som geværløp, inventaret i flyet er utenfor, og det ble nok litt for drøyt å inkludere kroppsdeler i bildet som virkemiddel. Bildet er jo politisk motivert, skal nok belyse den urett som utøves av enkelte stormakter, samt at en ikke skal glemme.

Fra Wiki:
Iran Air Flight 655 was Iran Air passenger flight from Tehran to Dubai. On 3 July 1988, the aircraft operating on this route was shot down by the United States Navy guided missile cruiser USS Vincennes under the command of William C. Rogers III. The incident took place in Iranian airspace, over Iran’s territorial waters in the Persian Gulf, and on the flight’s usual flight path. The aircraft, an Airbus A300 B2-203, was destroyed by SM-2MR surface-to-air missiles fired from Vincennes. All 290 people on board died.[1] The cruiser Vincennes had entered Iranian territorial waters after one of its helicopters drew warning fire from Iranian speedboats operating within Iranian territorial limits.[2][3]

Edit: til info gammel post, men har glemt litt av å svare på den da, og så den nå påny når jeg skrollet gjennom godbiter folk har skaffet seg…

14 Likes

Fikk min også i dag og jeg synes den ser helt fantastisk ut live. Er jo et trykk i ramme. Skjønner ikke hvorfor det er så mye kritikk for at det er lys i den, fordi jeg synes bare den blir enda kulere med det.

3 Likes

Denne blir fin på soverommet :pig:

9 Likes

Ny Mehdi klar for veggen! :pray:

22 Likes