Nye kunstkjøp

Liten original og bok fra Liam Snootle landet i posten i dag.

4 Likes

Endelig i ramme. Avstandslist og optimum akrylglass.

21 Likes

Nå snakker vi !!

Falt litt for dette.
Martin Whatson - Climber.

Det får sin veggplass, - ihvertfall inntil jeg får kloa i et Souls Apart…

3 Likes

src="/uploads/default/original/2X/3/3ec0f5eb5f6002b82d41e90302d31e413d9c7342.jpeg" width=“375” height=“500”>

Er ganske fersk i gamet når det kommer til kunst! Er også helt ny på dette forumet! Liker godt alle trådene her og vært igjennom en god del av de nå!
Veldig lærerikt!

Har nettopp totalrenovert en leilighet og flytter hjemmefra, så budsjetter har vært stramt på kunstfronten! Men har funnet bilder jeg har veldig sansen for! Ikea/Skeidar trykk var totalt uaktuellt for min den!

Gi gjerne din mening🙌🏼





15 Likes

Mye kult - og “SÅ” stramt budsjett ser d ikke ut som du hadde. :grin:

3 Likes

Takk for det☺️
Pushwagner bildet falt jeg pladask for fra dag en av! Hele leiligheten er minimalistisk! Så liker svart/hvitt/grått bilder! Hadde kanskje vært kult å brytet det helt opp med noen farger!
Får se om det dukker opp noe spennende på Pushwagner utstillingen i Drøbak til helgen😉

17 Likes

4 Nye fra Faile klar for innkvartering.

24 Likes

Tøft​:+1::+1:De fire der blir fine sammen på veggen. Grattis​:relaxed:

1 Like

Wow!

1 Like

Spontankjøpte denne godsaken i helgen, falt for fargene og harmonien i motivet. Evolve heter verket og jeg er veldig fornøyd med kjøpet så langt. Nå er jeg på vei til rammemaker. :slight_smile:

4 Likes

Ny Keith Haring på plass + litt annet småplukk fra Dolk og Pøbel :slight_smile:

25 Likes

Lekker Haring! Ikke mye som får Dolk og Pøbel til å se så kjedelig ut :smile:

Henger meg på @Ulrik. Feeet Haring! Men, synes fortsatt ikke Dolk og Pøbel blir kjedelig :slight_smile:

Takk, gents! Kjerringen hater bildet. Kanskje det er et godt tegn! :slight_smile:

1 Like

Det frem til å få ramme på denne :relaxed:

Skjedde et eller annet med nedlastingen. Får prøve igjen senere.

Ikke lett å komme med noe etter @polsky666 sitt innlegg, men here goes nothing :slight_smile:

Da var At sea i hus og på veggen. En god dag i heimen. Bildet ser fantastisk ut i levende live. Detaljene er utrolige :+1:

15 Likes

Ahhh… Det der er så fett.

1 Like