Nye kunstkjøp

Det var ingen ting i veien med bildet :wink: Ler bare litt av meg selv for at jeg ikke så det var en lampe med en gang, men trodde det var en kjempekuppel fra gulv til tak i stuen. Kjempefine bilder :slight_smile:

1 Like

Dødskul!

1 Like

ENDELIG på veggen idag. Lov å være fornøyd med innrammingen på denne eller?!

15 Likes

Meget pent!

Fikk tak i Kunstnernes Hus etter en tids leting! Flott bilde og liker fargene! Ikke kommet helt på plass på veggen enda men.

Virker som interessen rundt Pushwagner er fortsatt er stigende. Ingen gallerier som har disse tilgjengelig lenger. Fornøyd med å ha fått tak i et eksemplar.

23 Likes

Kunstnernes Hus er et fantastisk bilde.:heart_eyes: Gratulerer!

Hiver meg på her, ikke kunstnerens hus men the factory… Ikke kommet på veggen enda! :slight_smile:

8 Likes

Flott! Bra smak :smirk:

1 Like

Takk det samme :blush: Endelig min første pushwagner :+1:

Angrer litt på at jeg tenkte at det ble for dumt om jeg kjøpte kunsternes hus siden moren min kjøpte et. Utrolig fint og stort motiv. Satser i det minste på at den går i arv :wink:

1 Like

4 Likes

Noen som forresten vet om Pushwagner kommer ut med noe nytt i år?

1 Like

Snakket med Rolf her om dagen og han snakket om utstilling til høsten (Fineart), og også noen nye trykk, bla.a skyskraperne hans. Jobbet også med flere helt nye verk. Blir spennende og se :slight_smile:

Ja, ok! Har en ledig flekk her hjemme jeg vurderte å kjøre “Rose” på, men pengene får forbli på konto til høsten om dette er tilfelle. Takk for informasjon.

Har også hørt fra andre kilder at MANHATTAN er Pushwagners neste trykk. Gleder meg til å se hvordan det blir :slight_smile:

16 Likes

Det hadde vert kult å ha på veggen :+1:t2:

Please, ja!

Klassiker fra Mr. Gondro Elind på vei i posten. Skal henge over teakskapet og globusen i 70-tallskroken.

6 Likes

Fikk endelig tak i denne herligheten :ok_hand:

Den skal henge på hytten i Nord-Norge, tilbake i sitt rette element :sunglasses:

15 Likes

Rett fra rammemakeren:)

25 Likes