Ny Pøbel release

Jeg har fått bekreftet Anna Khaki :+1:t2:

3 Likes

Har aldri fått mail på lotteri, har jo bedre statistikk med slipp👎

1 Like

Jeg har fått tildelt en Anna mono :smiley:

1 Like

Fikk tildelt main

1 Like

Skulle satsa på Lotto i dag, fikk en av alle​:grinning::+1:

4 Likes

Fikk en hvit utgave. Kan ikke huske sist jeg vant på et av disse lotteriene. :slight_smile:

5 Likes

Si ifra hvis du vil slippe noen videre til en ikke-blodpris :slight_smile: Selvsagt med en liten fortjeneste for arbeidet. Tok feil av datoene, så plutselig var det over før jeg hadde fått sendt en eneste mail :frowning:

Med mindre vi fremdeles et på aprilspøk modus :slight_smile:

2 Likes

Bordet fanger. Har ingen å dytte videre:-)

1 Like

Hmmm, synes å huske at du liker å betale blodpris,så 3 - 4 ganger summen er vel helt i din gate. :sunglasses:

2 Likes

Noen som har tall på hvor mange som var påmeldt? Hadde vert morro å vite oddsen :grinning_face_with_smiling_eyes:

@bambi på lotteri… Om noen har en å selge til kost, plx ta kontakt :slight_smile:

https://m.youtube.com/watch?v=TYKKme8VGQA

1 Like

Jeg fikk en White. Ganske happy med det!

1 Like

Hvor mye blir disse verdt egentlig? Fikk Anna Mono😎

Vis noen er usikre og vil selge d videre stiller jeg opp😊

1 Like

Tror det sto en sånn ca verdi i mailen som ble sendt ut sammen med vinner mailene. Hvis ikke kommer det nok på fakturaen.

5 Likes

Noen som har fått handfinished utgaven?:grinning:

Er også spent på handfinished. Hvis noen har fått den og ikke ønsker den lengre, så overtar jeg gjerne.

Denne gangen et det ingen gave og ikke noe tidspress heller, så da kommer gjerrigknarken frem igjen :slight_smile:
Fikk dessuten nylig første regning fra de som holder på i hagen, så kan hende jeg må finne meg en helt ny hobby i stedet for denne kunsten. Flaskesamling og panting for eksempel :slight_smile:

6 Likes

Fikk en så sier meg fornøyd med det!