Ny Pøbel release

Nesten flaut å inrømme, men dette liker jeg.

Til tross for at Street art er jo død (untatt statussymbolet Banksy selvfølgelig, som kun eliten har råd til).

Burde sikkert heller investere pengene i noen lakkerte flater med riper i, eller noe skikkelig provoserende kunst med homo-budskap.

Men jeg prøver meg på dette lotteriet… Som vanlig vinner jeg ikke.

2 Likes

Hvordan er reglene egentlig? Kan man melde sin interesse i flere bilder, eller kan man kun registrere seg på ett av motivene?

Street art er ikke død :slight_smile:

Håper du får deg ett Virus.

Til Bakart: “Using same address for the separate lotteries are permitted”

Lykke til!

4 Likes

Man kan prøve seg på alle, men kun én gang per edition.

Ikke lett å tolke budskapen i bildet men jeg, legger merke til mobiltelefonen og tipper hun tar et bilde til sin face, instagram eller snap konto. Utad vil alle oppleve en heldig jente som er satt pris på, bildet til Pøbel viser sannheten

2 Likes

Svært bra tenkt. Den har ikke jeg sett. Men helt klart et dagsaktuelt tema du berører.

Ingen mobil i bildet… da må du zoome inn så ser du lett at det er armen

1 Like

Hei. Sånn er kunst, man opplever bildene forskjellig akkurat som når man var barn å så på skyene. Og om du ikke tolker/ser en telefon i hennes venstre hånd så er det helt greit for meg. Jeg mener å se den men det er kanskje bare min opplevelse av bildet som lar meg gjøre det. Å zoom inn bildet fjerner meg bare fra det som er hensikten med bildet, en total opplevelse.
Uansett så har pøbel en sin fasit om bildet men vil nok ikke dele den, isåfall ville jo hele hensikten med kunst som uttrykksform vært død. Med mindre man bare ønsker bilder som brudeferden i Hardanger o.l. Som i og for seg er flottte bilder og det ligger jo mye jobb bak slike bilder. Men så slipper du å tolke de noe utover at det er fint i Hardanger.

Handfinished utgaven hadde gjort seg👌
Men rimelig stor dog.
Hvilken utgave har folket på ønskelista om man er så heldig å vinne?

Khaki , men er forsatt lott usikker om jeg liker denne :grinning_face_with_smiling_eyes:

Handfinished mono er nr 1 på ønskelista, men jeg meldte meg på alle bortsett fra 1/1.

Handfinished og mono utgavene mener du?
Står på toppen av ønskelista her også👍

1 Like

Blir nok bra uansett👍
Bare å krysse fingrene

1 Like

Anna er jo åpenbart (fattig?) ryddehjelp eller noe sånt, og observerer at vi (rike nordmenn?) kaster det vakreste og viktigste vi har - naturen/samfunnet - i søppelet, sammen med brukte brusbeger og annet rask. Dette er vel Pøbel sin måte å be oss tenke over hva vi holder på med? Han har jo, på ulike måter, brukt samme tematikk i flere av bildene sine. For eksempel i “Bunad”, som i hvert fall i mine øyne ikke handler jo ikke om at damen har fått seg litt på 17. mai, men at Norge (illustrert ved bunaden) holder på å bli voldtatt og ødelagt av kapitalismen. Pøbel er en mann med budskap!

Kjekt når kunsten får oss til å stoppe opp og tenke! :slight_smile:

9 Likes

Lot tvilen vinne denne gang, og valgte å stå over. Ikke spesielt begeistret over motivet, og tror heller ikke dette er noe som kommer til å vokse på meg.

Fristen er vel uansett gått ut nå, så folk får ha lykke til og forhåpentligvis ende opp med sine ønsker.

Flere skulle vært som deg @Kebabdyret :sunglasses:,færre å konkurere med. Har en snikende følelse av at dette trykket kommer til å bli svært godt mottatt og senter for mange artige og gode diskusjoner.
Ønsker meg selv lykke til,hadde vært helt topp å fått dette trykket på veggen.

2 Likes

Helt enig.Anna blir sikkert diskutert i flere måneder her på veggen.
Personlig har jeg en teori om at Anna spiller cosplay.

2 Likes

Personlig har jeg en teori om at Anna egentlig heter Fiona Gallagher fra TV-serien Shameless. Likheten er slående😀

1 Like

Prøvde meg jeg også, bare å krysse fingrene.

Noen som vet hvor mange som meldte sin interesse for disse printene? Mange som har fått mail?