Ny Pøbel release

Fikk en white edt her, men jeg tror jeg har bestemt meg for å slippe trykket mitt, og gå for en Sandra Chevrier - La Cage Du Corps Jusqua Lame istedenfor :slight_smile: Så for de som ikke fikk, så kan det hende en at en plutselig blir en heldig eier alikevel :slight_smile:

2 Likes

Er også spent på HF versjonen. Sikkert meget fet i den sizen.

Noen som vet om alle versjonene er trekt?

@Onkeljohn
Det står på hjemmesiden til http://www.abcprinthouse.com at de er utsolgt.

Videre står det i mailen jeg fikk at “Dersom du ønsker print, ber vi om at du betaler den 11.04.17, ellers går muligheten videre til neste person på listen.”

1 Like

Ja utsolgt har det stått siden endt trekning. Hvilken versjon fikk du da? Og det betyr jo at det ennå kan gå en stund da,hvis betalingsfristen er så lang!!

@Onkeljohn
Khaki og Mono khaki :sunglasses:

1 Like

Eg skulla ha forfall den 08.04 noe som er en lørdag… litt merkelig det vil ikke vise før den 10.04 :poop:

1 Like

Meldte meg på både Khaki og White. Fikk tilslag på White, men si gjerne fra om du skal lette deg for Khaki!

1 Like

HF har frist imorgen

1 Like

Ja du vet det siden du fikk en??

1 Like

Det er korrekt :grinning:

@eskimoen lucky you. Du får legge ut bilde når du har fått den på veggen. Blir tøft å se den på veggen i den størrelsen.

Jeg fikk white, har også betaling i morgen. Merkelig system.

@Benmaskin, fikk du 2x på samme navn & adresse?

Skulle iflg reglene være fullt mulig og vinne en stk av hver variant på samme navn og adresse. Så @Benmaskin er nok blandt de heldige.

“One print of each edition per household…Using same address for the separate lotteries are permitted.”

Prøvde meg på Anna white og khaki, men uten hell.
Hvis noen her inne selger disse til kost, så er jeg interessert!

I og med at det va umulig med forfall på den 08.04 så sto valget på 07 eller 10.04 då e det bedre å være safe then sorry.

Det gikk fort…

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=93930611

Ja hva skal man si, jeg blir oppgitt!! Man kan i det minste drøye til man har mottatt det, hvis selger mottar det nå da.

Har sett GraffitiPrints har slettet ordrer på grunn av slikt, så…

1 Like