Trykk fra Mr.Jago

1xrun slipper Mr. Jago - This Acid Reign om ca. en uke. 250 dollars er prisen og opplaget er på 50.

6 Likes

Ser originalen er tilgjengelig på siden og. Kommer til å prøve meg på dette trykket

Dette er fett!

Noen som vet sånn ca. hva man må regne med å måtte ut med for frakt fra dette nettstedet? Syns dette ser veldig bra ut.

Dette var tøft!

Kjøpte det siste trykket han slapp.

Det var bra kvalitet.

60 Bucks!

1 Like

Wow! Dette syns jeg var råstilig! Originalen frister, men lommeboken skriker nei tror jeg :slight_smile:

Jeg har alltid likt Mr. Jago - men jeg klarer aldri å svare på spørsmålet om det er stor kunst og om det har potensiale for ettertiden, både kunsthistorisk og økonomisk (dersom man f.eks. vurderer canvaset som en investering)…

Er Mr. Jago bare “fett” - eller er han viktig? Er han en kul kunstner, eller har han potensiale for å bli en stor kunstner? Jeg klarer ikke å bli enig med meg selv.

Innspill fra dere?

2 Likes

Problemstillingen er veldig spennende. Velformulerte saker du kommer med her. Jeg har ingen svar, men alle kunstnere som blir diskutert her burde ses i lys av en slik problemstilling.

Enig der ja. Er mettet på de drit kjedelige pris, verdi, kost flippe diskusjonene her inne. Hadde satt pris på om det som er av kompetanse utover dette ble delt.

2 Likes

Tilgjengelig nå.

Fikk en i kurven og fått bekreftelse på kjøp. Estimated ship date: 15. nov, så å få dette innrammet får bli en passende advents-/julegave til meg selv. Veldig fornøyd!

Fornøyd med denne. Imponert over kvaliteten på selve trykket. Umulig å se detaljene på bildet, men likevel veldig fornøyd med min første Jago!!

7 Likes