Skurk - Madeleine/Marion (ny kunst)

Veldig rart du snakker om dekorative kvaliteter og Ikea i samme kontekst :slight_smile: Hvorfor ikke det? Kunst kan vel handle like mye om å skape god stemning i rommet, så om dette sammenfaller med interiøret ser jeg ingen problemer med det.

2 Likes

Blir alle trykkene lagt ut for salg på nett, eller kan jeg komme i galleriet og kjøpe de, uten å være redd for at dere er utsolgt 11.15?

På lørdag vil det være en batch tilgjengelig på nett og en batch i galleriet.

1 Like

Her er originalene, meget pene.

9 Likes

Setter pris på at Skurk eksperimenterer med ulike typer prosessering i forhold til de ulike bilder han lager for å få ett best mulig ferdig produkt. Selvom det er andre i Bergen som tar mer av omtalen er det nå likevel slik at Skurk kanskje har hatt den mest briljante ideen og ett av de morsomste gatebildene i Bergen, da i forbindelse med pride festivalen. Det han gjorde der var jo bare utrolig kult. Selv NRK brukte en masse tid på det bildet i beste sendetid…
Synes enkelte burde være litt mindre kritiske til kunstnere i utviklingsfasen. Ikke alle motiver appellerer til alle, og trenger ikke ta fram hoggestabben sånn umiddelbart liksom. Skurk har tross alt over tid vist at han er dyktig, kreativ, eksperimentell og langt ifra styrt av en kommersiell interesse.
God helg og potetferie til de som skal ha det …

5 Likes

Laster opp…

Knegg

2 Likes

2 Likes

Jeg ble lurt. Bestilling på begge i boks.

UTSOLGT

Veldig gledelig for kunstner. Trykket ble utsolgt i løpet av en time.

Dere som har forhåndsbestilt og fått bekreftelse enten her eller på mail er fortsatt på listen. Jeg tar kontakt etter hvert.

6 Likes

Gratulerer. Likte disse godt, men med andre baller i luften måtte disse vike.

Leste denne lenken i går og likte umiddelbart bildene(som vi husker fra transformatoren i Fjellveien) svært godt.
Ble samtidig ganske provosert av “bambi” sine sure og humørløse kommentarer, og bestemte meg for å ta turen inn til Steinkjellergaten i dag for å ta bildene skikkelig i øyensyn.
Både jeg og min bedre halvdel ble umiddelbart “solgt”; dette er virkelig kreativt, morsomt og vakkert! Takk til Gategalleriet for svært god service. Vi gleder oss til å få de innrammede jentene opp på veggen!

4 Likes

Gratulerer til de som fikk seg dette paret.
Hadde lommeboken gitt lov hadde jeg ønsket disse selv. Virkelig flotte!

2 Likes

Velkommen til forumet :slight_smile:

4 Likes

Gleder meg til å få bildene. Noen som har tenkt på hva slags innramming som ville passet bildene?
Syns eksempelet til Azidops med svart pass og svart ramme ser bra ut.

2 Likes

Jeg har levert mine inn til rammemaker… Ble svart ramme og svart pass på meg :slight_smile:
Venter i spenning

3 Likes