Prisdiskusjon Pushwagner (Fineart)

Jeg kjøpte at sea fra Levanger. :smile:

4 Likes

Kjøpte “Home Again” fra Levanger. Kan anbefale Galleri Fenka - god service og ikke minst gode priser. Betalte over 2k mindre enn hos Fineart (og dermed Galleri Pushwagner, som vel har synkroniserte priser).

Skal ikke kimse av prisen hos pushwagner.no, der er ramme og de 5% inkludert. Det kan virke som fineart matcher, men der betaler man både for innramming og de ekstra 5% på toppen. Som flere andre har påpekt er dog servicen hos pushwagner.no ikke noe å skryte av, så da er det bra at de mindre galleriene trumfer på både pris og service

Har også kjøpt “Home again”, det bilde jeg synes var det beste av de nye. Der jeg kjøpte bildet var det kun utstilt EA( tror det er alle utsillingene?) disse hadde håndkolorert sko på kvinnen som går inn døren… Galleristen var ikke sikker på om push ville håndkolorere opplaget på 250… Men håper han gjør det !:slight_smile:

Hvor kjøpte dere og pris? Gratulerer med utrolig kult bilde! Enig med at “Home Again” skiller seg klart ut.

Klart den jeg likte best, klør i kjøpefingen men er jo en del penger :grinning_face_with_smiling_eyes:

Bare å slå til før de skrur opp prisen!

Noen som har en oversikt over alle galleriene som viser de nye trykkene i sommer? Kompis som vil kjøpe sitt første Push-trykk :slight_smile:

www.pushwagner.no her står hele 2016 planen

Spørs om Galleri Elgen hadde digga et Dolk eller Sandra Chevrier slipp. Virker som de liker mer lugne tilsatnder;

“Hvordan kjøpe kunst i Galleri Elgen? Galleri Elgen er et ubetjent Galleri. De som vil kjøpe kunst, skriver navnet sitt på liste som ligger i Galleri Elgen. Før på nummer og tittel på bildet, samt navn, adresse og telefonnummer på kjøper. Fest en rød lapp på veggen ved siden av nummeret på det som ønskes kjøpt. Det som er kjøpt, må hentes på servicetorget etter at utstillinga er over. Om man ønsker å kjøpe en gave til en anledning før utstillingen er over, er det mulig å hente ut gjenstanden før. Faktura kommer i posten”.

1 Like

Til nå har vi sett 7, så det betyr det kommer ytterligere 3 hos Fineart?

1 Like

Jeg handla på elgen !:relaxed:liker innstillingene!

1 Like

Haha, konge! :slight_smile:

Galleri Fenka har fått ny forsyning med “home again” trykk, pris ligger nå på 18.000.- + 5%

Dette var som forventet. Dette er nok bare første prisoppgang. De setter prisene opp etter hvor mange de har igjen. Bra for de som har slått til tidlig.

Dette trykket virker jo å være superpopulært! Både dette og At Sea hadde visst solgt meget godt ifølge galleristen jeg snakket med. Hvor mange selger de før de setter opp prisene ennå mer? Er det jevne intervall, altså hvert 20.de trykk f.eks?

Gikk for “Home Again” hos Galleri Fenka under release-uken, syns prisen var meget god da så ikke forundret over at dem satte opp prisen.

Ja både i Levanger og Drøbak ble de tomme ganske fort. I Drøbak vet jeg de hadde 20 stk til introduksjonsprispris og det er nok bare første justering. Mange utstillinger igjen. Uansett “home again” og “what’s happening” er under innramming til meg :grinning:

Pris på Home Again økt til 18 000,- fikk jeg beskjed av Galleri Fenka

Er 18 000,- med ramme? Hva var forresten introduksjonsprisen på “Home again”?