Prisdiskusjon Pushwagner (Fineart)

Sjefen selv var også på plass der i dag☺️

4 Likes

Dere som har sett At Sea, er denne så beige i fargen som det ser ut på bildet eller er den hvit?

Var ekstremt mye folk da jeg var der! Men av det jeg fikk sett var den mer hvit!

Kan ha med lyssetting osv å gjøre også!

Hadde et flott møte med Push i dag, under ferie i nord.

44 (++) av hans verk utstilt - herunder de som er nevnt ovenfor i denne tråden.
Mye pent, må si det.

1 Like

Vurderer fremdeles selv om jeg skal kjøpe et av de nye trykkene, men når man arbeider i det offentlige må man prioritere. Vil vente og se om jeg først får tak i et av SC/MW-trykkene på torsdag. Hvis ikke, så var det meningen at jeg skulle ha meg et nytt Push. :blush:

Man tjener jo greit offentlig? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Sammenlignet med oljeoligarkene i det private og offshorearbeiderne? HA!

Hva vurderer du å kjøpe?

Det er veldig mulig skattepengene går til “Home Again”

Samme her :blush:

Når kan vi vente disse på galleri pushwagner?

Who knows!? De svarer ALDRI på mail.

I løpet av det siste året har jeg sendt dem 3 mail, men har ikke fått svar på en eneste av dem. Vi får vente og se.

Hva tjener en “offshorearbeider” da? Er det en egen stilling? Helt off topic, men spennende om du kan svare før en moderator rydder opp i tråden…

2 Likes

Galleri Pushwagner har mye å hente på service og kundebehandling. Svært varierende det man opplever hos dem.

Men tror du bør slå til ganske kjapt. De jeg har snakket med nevner Home Again som ett av tre svært populære motiver av de sju nye.

Fikk nettopp sikret meg det siste Home Away i Drøbak :slight_smile:

Jeg tok det før deg :slight_smile:
Noen som har bilder av de 7 nye trykkene som Galleri Jennestad reklamere for?
Ser at de sier de aldri har blitt vist på noe galleri før, er dette 7 nye eller er dette de samme 7 nye?

Selvfølgelig Home Again, ikke Home Away :slight_smile:

Kjøpte og betalte nr 15 av 15 tilgjengelige, så ser ikke helt hvordan du tok det før meg, Audun :wink:

Hva er størrelsen på dette?

Ikke DET samme, men bildet før. Fikk beskjed om at de hadde 2 av 20 igjen når jeg reserverte på fredag. Fikk nummer 27 så uansett er det ikke det før deg :grinning: Har også sikkert meg “Whatsom happening”

90x110 med ramme