Påsketilbud på innramming hos Kollekt rammer!

Påsketilbud hos Kollekt - Vi planlegger påskefeiringen med et spesielt tilbud på innramming: 30% rabatt på all innramming

Kollekt planlegger påskefeiringen med et spesielt tilbud på innramming: 30% rabatt på all innramming

For å benytte deg av tilbudet, må du levere inn alle kunstverk til oss før 28. mars.

Enten det er et dyrebart familiebilde, et landskapsmaleri eller en moderne kunstplakat, alle typer innramming er inkludert i tilbudet. Våre spesialister sørger for at kunsten blir behandlet med største omsorg og ekspertise.

Besøk vårt rammeverksted i Frognerveien 30, Oslo, og la oss hjelpe deg med å finne den rammen kunsten fortjener.

Husk, innleveringsfristen av kunst for å motta dette tilbudet er før 28. mars, så ikke vent for lenge!

Har du spørsmål eller trenger veiledning? Ikke nøl med å kontakte oss på post@kollektrammer.no eller ringe oss direkte på 920 92 535.

Grip muligheten til å fornye og bevare kunstverk med oss denne påsken!

2 Likes

Jonas Leborg som driver Kollekt har vært i gamet i godt over 10 år, så her får du bistand fra en hyggelig type som kan faget sitt :slight_smile:

1 Like

Feil by, ellers hadde jeg levert noe verk!

Kan varmt anbefale Kollekt Rammer! Leverer alle mine verk dit og alltid fornøyd🤌🏼

Selv med 30% påskerabatt er Kollekt fortsatt ca 15% dyrere enn ordinær pris hos Fineart, og ca 30% dyrere dersom man betaler 595kr for fordelsprogrammet «Fan» hos Fineart.

Da tas altså ikke omdømme med i beregningen - bare tørre tall :hatching_chick: :money_with_wings:

2 Likes

Skal ikke kaste noen under bussen, men var det ikke en tråd i fjor om litt dårlige erfaringer med innramming via Fineart?

Innramming er personlig det siste jeg ville spart noen kroner på.

2 Likes

:sweat_smile:

1 Like

Derfor jeg skrev

Personlig har jeg rammet inn 7-8 bilder hos Fineart, og det er kun én gang det ble litt «meh», ellers har det vært innafor.
(Det ene tilfellet var en flytende innramming hvor festepunktene er plassert litt for tett, så arket bølger littegrann)

Kollekt har et godt renommé på håndverket sitt.
Kanskje derfor de er dobbelt så dyre når de ikke kjører rabatt.

1 Like

Jeg skal innrømme at jeg hverken kjenner til prisene til Fineart eller til Kollekt, men mitt inntrykk er at det som regel er små forskjeller i pris mellom tilbyderne. Om det stemmer med dobbel pris så er jeg enig i at det er en betydelig forskjell, og ekstra god grunn til å benytte seg av tilbudet :slight_smile:

Jeg som hadde elendig erfaring hos Fineart! Skal man ramme inn ett helt unikt bilde dem ikke kan erstatte ville jeg styrt unna Fineart! Men ved normale trykk har dem levert bra frem til den runden jeg hadde med dem :slight_smile:

Jeg drar nok aldri til Fineart selv igjen, men som det blir nevnt her så er det jo snakk om dobbel pris nesten uten rabatt som er ekstremt mye etter min mening.

Er ekstremt mange andre å velge i uten disse to også om man syns kollekt er for dyrt eller ikke vil risikere å levere bildene sine til Fineart. Fineart har levert bra hos meg 9/10 ganger.

1 Like

Da har jeg vært og levert :grin:

1 Like