Nye trykk fra dotdotdot

Håper du prøver deg på noe flere billige triks, jeg har lyst å se hvordan dette utarter seg :joy:

5 Likes

6 Likes

Tror ikke han har en fan club her altså (I så fall hvor ble det av medlemskortet mitt?). Han har vel bare fått et godt rykte her gjennom fornøyde kunder. Det er vel sånn det funker? Så har han jo rett til å mene ting om man er rammemaker eller pottemaker.

Kanskje litt å ta i å kalle folk dumme? Det er jo fredag! :slight_smile:

4 Likes

Dunkel hadde vel kanskje gjort seg bedre i 50x70. En pest og plage at så mye gis ut kvadratisk. Nuvel.

1 Like

Jeg har fått en melding av grunnlegger om at jeg har gått over grensen. Jeg er enig. Desverre vil Beinet aldri la seg sensurere av middelklassegutter som vil ta kontroll over gatekunstmarkedet med støtte fra staten. Så da sier den fiktive figuren Beinet takk for seg på Kunstveggen for denne gang. Han er ikke fornærmet. Han er ferdig med jobben sin. Han har bevist at de fiktive kan være ekte når alle de ekte er fiktive. Det er så mye agendaer her inne at Beinet tok en liten oppryddningsjobb. Han tok debatten om Dolk og vant 100 - 0. Han tok senere debatten om Conor da han var blitt en som slengte rundt på Finn til 3800 kr. Brexit kom og Conor gikk til himmels. Mehdi forvirringen tok han tak i og fikk klarhet i. Beinet er fra gaten. Beinet har selvfølelig Aspergers. Men Beinet er ærlig. Han handler etter egen smak. Og han beskytter sine interesser. Beinet er Fiktiv, men Beinet er ekte. Og favorittene til Beinet på forumet er Gamnel_erik og treet(selv om det ikke virker sånn utad) De er seg selv og de er ekte menn. I motsetning til mange andre her inne. Takk for meg.

4 Likes

Beinet er iallfall høy på seg selv.

Ha det bra.

Snakk om å lage en så stor greie av det hele. Takk for deg!

Beinet er vokst ut av forumet Malin. Ikke vær lei deg for om du kan engelsk kan du følge med ham på Banksyforum. Han er blitt godt tatt i mot og virker til å passe bedre inn i der.

.

1 Like

Synd du forlater oss @Beinet, men vi er nødt til å ha noen kjøreregler på forumet.

Det er helt fair å være uenig, kritisere etc. og vi ønsker å ha en høy takhøyde for diskusjoner. Personangrep er derimot ikke ok.

Håper du ombestemmer deg på sikt, da det er bra med medlemmer som ikke kun følger etter sauebjella :wink:

PS! KV har ikke fått noe statsstøtte foreløpig, har ikke troen på neste års statsbudsjett heller :frowning:

4 Likes

Originalt!

2 Likes

Noen som fikk tak i?

Fikk selv tak i en Dunkelziffer. Passer nok fint på kontoret det.

3 Likes

Sto over denne :+1:t2: Gratulerer.

1 Like

Ser ut som jeg får viljen min. Må jeg kjøpe da? :slight_smile:

https://www.instagram.com/p/BTV91x_gdMV/?taken-by=dotdotdot

4 Likes

Han lager noen nye spennende originaler, men neppe trykk?

Ja, du må kjøpe, dette ble jo laget på din anbefaling!

2 Likes

Hvorfor liker du det verket så godt?

Kan noen forklare meg den rubiks kube grafittien ?

Jeg er av typen som liker å tolke/lese verk uten at det nødvendigvis må være en bestemt mening fra artistens side. Forskjellige folk kan lese/tolke verk i mange retninger, og det synes jeg er spennende. Min personlige lesning av denne rubiks kuben er at det er Dotdotdot`s selvportrett. Så kan man legge mange egenskaper til en rubiks kube inn i den tolkningen. For meg blir dette verket Dotdotdot som forteller noe om seg selv, så er det opp til meg å tilegge den fortellingen mening.

4 Likes

Burde få tilbud om forhåndskjøp da i så fall :slight_smile:

2 Likes