Nye trykk fra dotdotdot

Pos Prints Studio present…

“DUNKELZIFFER”

DOT DOT DOT

Five layer handpulled silkscreen print

300gsm Soft White Conqueror Connoisseur

Edition of 25

70 x 70 cm

Signed and numbered by the artist

£ 350

“STUPID MAMMALS”

DOT DOT DOT

Three layer handpulled silkscreen print

300gsm Soft White Conqueror Connoisseur

Edition of 25

50 x 70 cm

Signed and numbered by the artist

£ 300

“STICKS AND CARROTS”

DOT DOT DOT

Five layer handpulled silkscreen print

300gsm Soft White Conqueror Connoisseur

Edition of 25

50 x 70 cm

Signed and numbered by the artist

£ 300

Norway - 7PM

UK - 6PM

New York - 1PM

Los Angeles - 10AM

Tokyo - 2AM (Friday)

Wish you all the best and a great week!

All the best,

Pos Prints Studio

2 Likes

1 Like

Hva synes folk om slippet da?

Hvem vil ha Josef Fritzl på veggen tenker jeg?

2 Likes

Ikke min kopp med te. Skulle heller ha sett den rubiks kuben han lagde på Upnorth.

2 Likes

Skal ikke være en potet som insinuerer eller påstår at motivet ER Fritz med propell, men tolker heller bruken av symbolikk av velkledde «herrer» som er en del av ‘mørke tall’ uavhengig av gjerning… Kan like godt symbolisere konspirasjonsteorier eller de som ønsker å være anonym - gjemt bak dokumentasjon… blablablablabla… bla bla… blaaaaa… bah…

Hva med å lage noe helt nytt? Ikke bare gamle motiver om og om igjen?

1 Like

. Den var billig, men fin for det:) Det blir litt som om at jeg ikke skal kjøpe Mushroom Girl for da får jeg liksom datteren til naboen på veggen da hun er avbildet på soppjakt i årsboken til barnehagen. Langt fra det dummeste printet han har, jeg lo første gang jeg så det på veggen i Stavanger(Om det var der?). Og det passer godt inn mange plasser når jeg tenker etter. Dotdotdot sitt beste i min lille bok. Og det eneste jeg kunne tenkt meg selv.

Har de glemt pålen bak elefanten, eller skal man tolke?

Likte ingenting av dette i det hele tatt.

2 Likes

Hmm. Mulig det ser bra ut i virkeligheten, men elefant-stensilen ser veldig enkel ogl ite detaljert ut, veldig mye skygge?

Fritzl kan funke ute på gaten, men vil nødig ha han på veggen min!

Men lykke til med slippet mr . . .

1 Like

Jeg er ikke blitt Dotdotdot fan om noen lurer, og at jeg sier at det er det beste mener jeg at det er det eneste som gir meg noe som helst. Ikke fordi det er stor kunst men at det minner meg om alle vennene mine som trodde de ble smartest i gaten fordi de bunkret seg inne å leste i 10 år. Nå som vi nærmer oss 40 år er det mange som erkjenner at det ble litt mye teori og litt for lite praksis. Ikke noe dypere enn det fra meg i dag.

Hæhæhæhæ er du snart førti år Beinet?!
LOL

2 Likes

Dunkelziffer er treffende. Er selv en av de som leste litt for mange bøker og har havnet med blazer bak en perm. Kanskje dette bør henge på kontoret…

4 Likes

Haha! Har sett canvasen og dette var det første jeg også tenkte!

Tror det er meningen…

Beinet fikk for en stund siden visst hele forumet at Galleriprinsen Jonas Leborg sjarmerende fremtoning var en bløff. Nå er han mer kjent som Rammemaker Jon Asle Borg. Og han er desverre litt bitter på Beinet. Vær snill å unnskyld ham, det hele er min egen feil…

2 Likes

Ser du ikke at de to elefant motivene er strake motsetninger? I det ene blir elefanten hindret i å leke og holdt fast fysisk. I det andre er det ingenting som holder den fast fysisk, men den velger fortsatt å forbli “lenket”. Mange paralleller å dra til den moderne verden her, om det er bra kunst derimot er et annet spørsmål.

2 Likes

Det gir mening det @Ronny.
Tanken streifet meg ikke. Ty

Det er helt klart noen som virkelig ikke liker meg, det er forståelig da jeg av og til oppfører meg som en tulling. Uten å ha noen aning om hvem som står bak anonyme Beinet, så er det vanskelig å påstå at angrep på person i denne lille klikken er på den sympatiske enden av skalaen. Så på bakgrunn av det kan vi konstatere at du og jeg virkelig ikke liker hverandre. Harselas med alder falt ikke i smak, men var ment som satire og glimt i øyet iom at det ikke er så fryktelig lenge til undertegnede nærmer seg samme krise. Hadde egentlig glemt stikket i siden du hadde til min bedrift og person for litt siden. Prinsen

10 Likes

Minner om Kunstveggens retningslinjer.

“Vennligst behandle medlemmer av Kunstveggen med samme respekt som om du pratet med dem ansikt til ansikt. Deling av kunnskap og gode diskusjoner kommer alle til gode.”

"Vær ålreit, selv når du er uenig

Du ønsker kanskje å svare på et innlegg ved å være uenig med trådstarter. Det er helt greit, men husk å kritisere innholdet, ikke skribenten. Vennligst unngå:

Utskjelling.
Usakelige argumenter.
Generell negativitet.
I stedet skriv gode motargumenter som forbedrer samtalen."

God helg til alle!

  • Admin