Dolk Teddy Riot ønskes kjøpt

Jeg ønsker å kjøpe Dolk Teddy Riot. Noen som ønsker å selge eller vet om noe sted hvor det er til salgs?

Hei! Har en hengende på veggen. Kunne vært interessert i hva du ønsker å by for en slik en. Jeg ønsker i utganpunktet ikke å selge. Men alt har vel sin pris… :slight_smile:

Bildet er i dag kjøpt av en meget hyggelig selger fra forumet :wink:

Tør jeg spør hva en sånn godbit går for i dag ?

Kan bekrefte at jeg solgte en Teddy Riot til en meget fornøyd kjøper i dag. Når det gjelder pris har jeg som utgangspunkt at både kjøper og selger bør være enig om å offentliggjøre hva handelen gikk for. Jeg har ikke noe i mot at prisen blir kjent - er i utgangspunktet tilhenger av åpenhet - men respekterer også at ikke alle er enig i dette og at noen ønsker diskresjon. Derfor overlater jeg til kjøper å bestemme dette. Om han ønsker å fortelle dette så helt ok for min del. Forøvrig var det en meget hyggelig handel, og trivelig å møte likesinnede som setter pris på streetart og et flott motiv/trykk.

Ha en fortsatt fin dag! Og til kjøper; takk for en veldig hyggelig og ryddig handel!

4 Likes

Og for de som måtte lure; ja, jeg angrer allerede på salget. Men syntes både Teddy riot og Kitty riot ble litt mye, valgte derfor å selge en av dem. Og siden Kitty er min favoritt måtte Teddy gå. Angrer mens jeg skriver dette, men i morgen er det glemt. Da retter jeg blikket mot nye kjøp - masse fint der ute.

6 Likes

Bildet ble kjøpt for 35 via vipps. saber har mye fint i samlingen sin og sitter med mye kunnskap. Spennende og ikke minst lærerikt, å diskutere ulik kunst med han. Lykke til videre med nye kjøp og salg saber! Håper du finner noe fint i nær fremtid, som stolt kan ta over plassen til Teddy :slight_smile:

4 Likes

Takk, og lykke til selv med å bygge videre på samlingen din. Håper Teddy´n fikk en fin plass på veggen :slight_smile:

1 Like

Samme pris som jeg solgte min for, for 3 mnd siden. bra pris for begge parter og et nydelig trykk!

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste innlegg. Emnet kan ikke lenger svares på.