Årets beste kjøp 2016

Bare å kjøre på!

Har selv en original:

Det må neste være mitt beste kjøpt i 2016. Lite annet å “skryte” av. Kunne veldig godt tenke meg en SinnSykShit til etterhvert. Skal visst være en ny soloutstilling fra ham i 2017. Forøvrig er det et par originaler tilgjengelig her: Kunstner Kim «SinnSykShit» Larsen | Galleri Kollekt:

Fristes veldig av “Bugg”. Hadde passet bra sammen med bildet jeg allerede har :slight_smile:

5 Likes

Var så heldig å få kloen i: Hua Tunan – Night Luminescent Pearl Print (H/F)

Så ser ut til at dette trykket ligger godt an til å bli årets beste kjøp :slight_smile:

5 Likes

Fin den der:)

1 Like

Gratulerer. Forsøkte også å få en av de, men uten hell.

Mitt beste kjøp i 2016 må være denne😊 Godt nyttår Kunstveggen🎉

23 Likes

Frekke, hva slags versjon er dette?

Hvor har du kjøpt skuffene?

Denne heter “Transfer variant”, som du sikkert ser er alt motsatt vei som de andre versjonene.

https://instagram.com/p/BGSjgTbpv_K/

9 Likes

Kjøpte dem hos et oljeselskap som skulle flytte virksomheten til utlandet.

Så det selv på Insta for en stund siden. Mente d sto d bare var prøvetrykk som ikke var tilsalgs, men tydeligvis kan alt selges. Ser helt rått ut.

Likte den👌

Det samme ble vell sagt når originalen ble laget for en god stund siden siden. Da skulle canvasene inngå i deres private samlinger og aldri utgis som trykk.

Jeg skal være kjedelig og svarer Companion Flayed (open) edition. Ikke noe stort kjøp, men veldig morsomt å klare å grabbe en i droppen :slight_smile:

6 Likes

Hvilken kunstner er dette? (de to bildene øverst)

Conor Harrington :slight_smile: