Årets beste kjøp 2016

Gikk for HF-16 i år og er fornøyd med det.
God jul & godt nyttår.

6 Likes

Årets beste kjøp må nok bli disse to:

I hard konkurranse med denne:

30 Likes

Omsider fått pakket ut mitt beste kjøp, Martin Whatson - Still Life 2. Må takke min samboer som fikk tak i et av de få som graffitiprint la ut. Ser det er forskjellige meninger om det, men dette skal rett til innramming i romjulen😃 Bedre bilde kommer!


Ligger her sammen med Hama Woods printet som hun vant ifm. Stavanger Aftenblad sin Nuart konkurranse. Håper lykken hennes blir med oss inn i 2017…

10 Likes

Mottok nettop bildet fra Sandra Chevrier! Blir nok rammet inn rett over jul! Utrolig kult live! Synd det er så lite! Så må bare finne en vegg som kler et bitte lite bilde😇

10 Likes

Kult bilde!
Du må ikke klage på at bildet er lite. Skulle ønske flere kunne slippe små bilder slik at man kan ha mer å glede seg over på veggene :slight_smile:

3 Likes

Meget fornøyd med dette kjøpet :slight_smile:

12 Likes

Veldig bra! Perfekt innramming.

3 Likes

Sant nok det☺️ Med ramme og pass blir det nok bra!
Problemet er at jeg kun har store bilder i leiligheten! Så sklir ikke inn med de! Men veldig fornøyd!

For min del må det bli dette - Krakk av Kim Andre Sinnsykshit Larsen. 90x120 akryl på lerret med eikeramme. Fete farger og detaljer!

23 Likes

Veldig fint. Grattis!

Meget pent og tiltalende verk, @Espen!
Grattis!

For min del, må det bli denne luringen som kom på starten av året. Innramming av @JonasLeborg, og meget fornøyd.

13 Likes

Takk både @Groms og @Max!
…og denne litt mindre, men ikke mindre flotte, “Inferior citizen of the state” kom også i hus samtidig med “Krakk”.
40x40 cm akryl på lerret. Smiler hver gang jeg går forbi dem.

God jul folkens!

10 Likes

Kanskje litt feil sted med tanke på at dette er ikke noe jeg selv har kjøpt…dessverre, men på grunn av rimelig pris vil jeg påstå at dette var blant årets kjøp for noen: Henrik Uldalen - Condansa

Merk: Fri frakt.

1 Like

Årets kjøp må vel nesten bli denne. Ser fantastisk ut.

20 Likes

Kul versjon :+1:t2:

1 Like

Mine to beste kjøp i 2016:


Et av Kim Andre “Sinnsykshit” Larsen og et av Eirik Braathen.

11 Likes

Sinnsykshit lerretene fra 2016 er utrolig dekorative. Gode kjøp!

3 Likes

Har kun trykk av sinnsykshit, men ser no at man bør skaffe seg en original :astonished:

1 Like

Ble litt usikker på om Dolken var årets kjøp når denne kom. Men én av dem.

8 Likes