5000 kr bonus til den som får kjøpt Harrington

Hei!
Har lyst på Conor Harrington Hide & Seek printet.

Vanskelig å få tak i, så eg gir deg 5000 kr ekstra om du får kjøpt bildet for meg! Betaler deg selvfølgelig all kost ved kjøpet, som moms, toll og frakt, i tillegg til 5000 kr i bonus.

PM me:slight_smile:

Som om det ikke allerede var nok blest rundt dette trykket.

Håper du aldri får tak i dette trykket :smiling_imp:

1 Like

Helt fair å tilby ekstra penger til en eventuell kjøper ! Men,-
det er mange medlemmer som skriker høyt om flippere. Dette tilbudet dyrker dessverre flippere, og vil helt sikkert kunne verve flere medlemmer til forumet som ser potensiale i å kjøpe kunst for å tjene raske penger. Det synes jeg er litt synd.

Uansett, lykke til. Ser ut som et flott trykk !

1 Like

Man kommer aldri unna flippere uansett… Det er “the name of the game”. Ingen vits å hate på det, man må bare akseptere at det er sånn. Det er selvfølgelig kjedelig for alle oss kunstinteresserte, men jeg tror ikke akkurat det å disse folk på forum bøter på situasjonen.

1 Like

Uansett så er det her på et forum vi KAN gjøre noe med dette, så kan de som vil herje på finn. Jeg prøver meg på slippet som før og selger videre til kost om jeg “vinner”.

10 Likes

“Vant” du eller @Gammel_Erik??:sweat_smile:

Nei men en Stian i Ålesund har lagt sitt ut for 25k på finn nå. Fin fyr

3 Likes

Nei, dessverre :slight_smile:
Stakkars de som skal ut på annehåndsmarkedet. CH har fått en real oppsving i det siste.

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste innlegg. Emnet kan ikke lenger svares på.