Victor Ash - populæritet og prisnivå

Ligger et på Finn
http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=71416362

1 Like

Har både Astronaut og Full Moon som skal selges over nyttår.
Ta kontakt hvis det er av interesse.

Hvor mye tenker kunstveggen at en profesjonelt innrammet Astronaut er verdt på dagens marked?
(2014 edition) :smile:

Tenker 6000 pluss ramme. Så rundt 7500?

Takk for svar! I mitt tilfelle kostet rammen 3 000,- eks mva.
Så 9 000,- kunne vært en grei listepris?

1 Like

Jeg synes personlig ikke man kan legge på kost på ramme når man skal videreselge. Da ville jeg heller rammet det inn selv, fått det som jeg ville, og betalt det samme.

1 Like

Om innrammingen ser helt for jæ*lig ut eller ikke tiltaler kjøper så får du nok ikke pengene tilbake, men om rammen er noe jeg ville valgt selv har jeg ikke noe i mot å betale ekstra for at jobben er ferdig utført. Derfor fornuftig med standard innramming om man skal ta høyde for salg. Samme som det ikke anbefales å velge nytt rødt kjøkken :fearful:
Som hovedregel vil jeg alltid legge på for innramming, spesielt om det ikke ligger mange andre urørte trykk til salgs. Er det kjøpers marked bør man vurdere hvor mye av kosten man kan legge på om man ønsker ett raskt salg. Lykke til. Bare å føle seg frem ved å legge det ut for salg.

1 Like

Det er ikke lenge siden jeg betalte ca 7000 for Astronaut med ramme om jeg husker rett. Full moon går vel for noe mindre etter det jeg har sett på nett. Eller tar jeg feil der?

@Nicon Jeg kan være interessert i Full Moon.

Hva er det med disse bildene folk synes er så kule? Jeg synes de er like interessante som et par tørkeruller. Måtte bare få det ut. :blush:

8 Likes

Fra en eksilbergenser til en annen… kul an du då. Prøver du å rakke ned på bildene for å kjøpe de rimelig selv :stuck_out_tongue: ? Eller… kanskje du faktisk mener at tørkeruller som kunstform er dritfett…

Smak og behag mr… smak og behag.

9 Likes

@gnageren digge ruller.

1 Like

Jeg hadde ikke tatt i mot om jeg fikk dem en gang. Så lite synes jeg om de bildene. Bildet du la med derimot var jo litt fascinerende. Kanskje tørkerullkunst er noe jeg bør lese meg opp på? :blush:

1 Like

Helt nydelig. Serla eller Lambi???:joy::joy::joy:

1 Like

la oss hope det er økonomi roll type sandpapir.

1 Like

Ja papirkunsten til Sakir Gökcebag er veldig spennende.

1 Like

Til info så solgte jeg både Astronaut og Full Moon til 4000,- pr,stk uten ramme for ca 2 mnd siden.
Dessverre ikke så stor interesse på finn.

1 Like

Hadde dialog med en som solgte sin astronaut på Finn denne uken. Han fikk 5,5 for den uten ramme, og virket fornøyd med responsen. :slight_smile:

Jeg solgte en til 6000 for ikke så lenge siden. Hadde en del forespørsler

2 Likes

Synes jeg så på Nelly Duffs insta at det kommer nok en astronaut-versjon fra Victor Ash?