Victor Ash - populæritet og prisnivå

Ser man fremdeles får kjøpt dette hos Urban Spree for 235€, mens det ligger noen ute på finn bl.a til 4000 NOK. Hvordan henger dette sammen? Vil prisforskjellen “forsvinne” når man inkluderer fortolling osv?

Den på finn er billigere enn urban spree med ca 300 kroner når porto, moms og fortollingsavgift er tatt med. Pundet er nå 12,7 effektivt

Men her er det vel snakk om 235 euro til 8.88? Jeg må vel sette meg mer inn i moms og fortolling.

235 *8,88= 2086 NOK + 25% = 2520 NOK ca. Postens fortollingsgebyr over 1000 NOK er vel 280 NOK ca så da havner du på rundt 2800,- ca. Nå vet ikke jeg hva frakten kommer på men si 3000,- da:)

Beklager, så ikke at det var euro. Da blir det noe annet

Nellyduff har også hatt , men satte opp prisen for 1 mnd siden.

Takk for svar. Bildet er i hvert fall fint, og blir mitt første :slight_smile:

Et godt førstekjøp!!

2 Likes

Takk for tipset til den det nå var som la dette ut første gang.
Astronauten passet perfekt inn i en stram IKEA alu ramme til 180 kr. Totalt 2400,- kr. for trykk, frakt, mva og ramme. For et røverkjøp!

5 Likes

Det ser flott ut, men jeg fraråder bruk av ikea-ramme om man ønsker å bevare det over tid. Plastflasker berører bildet og sollys kan få det til å gulne over tid. Jeg hadde ikke tatt sjansen

1 Like

Er jo billigere å kjøpe seg et nytt trykk enn å ramme det inn. Trykk gulner ikke like lett som før, så jeg hadde ikke bekymret meg et sekund.

1 Like

Har noen få prints på ikea rammer og håper da ikke det ?! Selv de billige trykkene har da en tedens å stige noe mer enn rammens verdi over tid… De er ikke utsatt for noe direkte sollys, men…

Var en tur i Berlin i helgen :smile:

5 Likes

Og jeg var en tur i Berlin i fjor høst.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/30618887/2014-01-12%2013.33.53.jpg

4 Likes

Noen som har handlet her før? Ser de har en Astronaut til 3k. Hva menes med Edition of 20 A.P * ?

3k danske, 4k norske :stuck_out_tongue:

Ser ut som de er utsolgt. AP betyr Artist Proof som er fra artistens private samling utenfor vanlig edition

Hvorav vanlig edition her er to ulike opplag med hvor jeg også har sett printer proofs og varianter med andre farger :slight_smile:

1 Like

Ok. Jeg kjøpte den siste, allerede på vei i posten :slight_smile: T

Noen som selger et slikt bilde?

1 Like