Transport Europa og Norge

Det e faktisk helt genialt :smiley: Ble tipsa for litt siden av en kollega. Å tenkte at denne infoen kan passe for alle oss her inne på kunstveggen :wink:

Har brukt dem selv. Funker fint :slight_smile: men husk, de forsikrer bare til kr. 10.000,-.

Da blir det ny t/r Oslo-Bergen lørdag 6.mai. Noen som har noe fint de vil ha transportert på en skånsom måte :slight_smile: ?

1 Like

Hadde vært supert om du kunne fraktet et bilde for meg fra Bergen til Oslo om ikke jeg klarer å frakte det før den tid!

Det skal jeg kunne ordne. Si ifra når det nærmer seg.

1 Like

Noen som skal Bergen - Oslo i nærmeste fremtid? Innrammet bilde.

1 Like

Jeg tar turen fra Oslo torsdag denne uken, og tilbake på lørdag.

Skal en tur fra Bergen til Oslo neste helg, med ganske grei plass i bilen til kunst. Dersom noen skulle trenge det gi en lyd.

3 Likes

Skulle hatt sendt ett maleri fra London-Oslo, 1,2mx1,2m.
Noen som har noe bra å anbefale…

Gjentakelse, men jeg har alltid brukt Flight Logistics og de har levert hver gang, bokstavlig talt. De ordner alt fra henting og pakking til selve forsendelsen.

Hvordan er de prismessig?

Regner med at de konkurrerer med andre selskaper på pris også, men disse tjenestene er ganske kostbare i utgangspunktet. Hvis de må gjøre alt, kanskje rundt 8 tusen? Ta kontakt med dem så får du en “quote”.

2 Likes

Fikk tilbud Flight logistics 400-440 avhengig av hvordan den må pakkes. i tillegg valgfri forsikring som er 2 % av verdi eller så…

Det var en bra pris for den størrelsen vil jeg si!

Hei,

Jeg skulle hatt er bilde fra Oslo til Bergen. Noen som kan hjelpe meg? Ferdig innrammet. Mener det er ca 55x75 cm.

Hilsen
Joakim

3-4 verk fra London til Oslo
Noen som kjenner til noen som skal kjøre i nær fremtid ?

Sed meg en pm

1 Like

Hei er det noen som har en transport boks / kasse som kan passe til et bildet som er 80 x 123 cm x 7-10 cm
som du ønsker og selge,
Drammen-Asker-Sandvika-Oslo området ?

Art box

Hei noen som har noen papprør og gibort i Sandvika / Asker / Drammens området? Send PM
IMG_3200

Nærmeste rammemaker har sikkert noen liggende om du kan bruke brukte tuber.

1 Like