The Dotmaster, Auksjon uten minstepris

Har et trykk fra The Dotmaster (Brighton, UK), som ikke finner veien til vegg. Lar det gå på auksjon uten minstepris, men med startbud på kr 200. Kjøpt i sin tid til i overkant av 1100 kr.

Auksjonen avsluttes kl. 23:00:00 på tirsdag 22/8.

Trykket har noen små knekker i øvre kant, som vil være usynlig innrammet.

Litt om Dotmaster:

“The Dotmaster, a UK artist, started painting on the streets of Brighton in the early ’90s. He takes a sideways look at a populist media with a typically English sense of humour. His work is impeccably detailed – his half-tone work, stark black and white street pieces and unique, photo-real colour stencils all create street-based illusions that fool the eye.
Invited to take part in Banksy’s Waterloo ‘Cans Festival’ and featuring in the Oscar-nominated ‘Exit Through the Gift Shop’, The Dotmaster exhibits internationally.
A driving force behind the Nuart festival in Norway, he has collaborated with grass roots activists, luxury brands, Glastonbury festival, weirdos, developers and drop outs.”

Bildet er en del av serien Rude Kids, og ble utgitt i 29 eksemplar.

IMG_0712

IMG_0713

og en variant av originalene:

Alle bud her på vegg og ikke på PM. :grinning:

200 ,- :sunglasses:

1 Like

Klassisk Dotmaster. Ser han var og malte flere rude kids sammen med Ben Eine og Sickboy ved Hoxton i går (siste innlegg på hans Instagram)

https://www.instagram.com/dotmasters/

1 Like

250,-

1 Like

Noen høyere for å sikre meg en god natts søvn :grinning: :thumbsup: :sunglasses:

300,-

1 Like

Thanks :grinning:

Da er det 2 timer og 24 minutter igjen før jeg blåser i fløyten. Ingen flere som kan tenke seg meget billig klassisk Dotmaster gatekunst/stensilkunst? :sunglasses:

350 :smile:

1 Like

:thumbsup:

28 minutter igjen … tick tick tick

400,-

2 Likes

1 min igjen

Og da vil jeg gjerne gratulere @Spoofe som vinner av et svært rimelig trykk

1 Like

:thumbsup: :rose:

Var nesten som å vente på en eBay auktion. Ble nervepirrende om noen skulle ta den de siste sekundene! Ser fram til å få den på veggen​:+1::tada:

2 Likes

Blir fin på veggen den! :thumbsup:

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste innlegg. Emnet kan ikke lenger svares på.