Sophie Elise på Kunstveggen?

"Ah, vi får se hva det blir til. Det skal jo være en investering. Eller, burde være… Slik tenker jeg når jeg kjøper vesker også, at de skal kunne øke i verdi og selges til mer etterhvert. Folk tror ikke det, men jeg er forøvrig veldig sparsom med pengene mine, sikkert fordi jeg vet hvordan det er å ha lite, og jeg liker ikke å bruke mye penger på noe som er helt bortkastet.

Etter at jeg fikk mitt første “ordentlige” bilde ble jeg helt inne i det, det er en morsom hobby å ha og jeg bruker mye tid inne på forumer for å lese om det å se bilder. Jeg er nesten like glad i det, som jeg er i å lese oppskrifter (til mat jeg aldri kommer til å lage, haha)."

Kult at “rosabloggere” interesserer seg for Kunst og ikke kun Ikea-interiør og nips :wink:

7 Likes

Men hva gjør du på rosabloggerne sine sider, Gulosten? :grinning:

15 Likes

Sophie Elise er jeg overbevist om at er mye smartere enn folk flest tror. Hvis du leser dette og vil prate om kunst bare send en pm Sophie :wink:

5 Likes

Helt enig! Vet å bruke navnet sitt for alt det er verdt, og ler nok høyere enn samtlige av oss hele veien til banken. Jeg liker henne.

2 Likes

Hvordan vet du at ikke Gulosten er Sophie Elise?!?

26 Likes

Feeling starstruck…

1 Like

Thihi.

2 Likes

Merkelig, fikk en snål feminin nordlandsdialekt og ble plutselig 12 år når jeg leste tekstutdraget høyt i mitt hode. Tviholder på ukepengene sine… (no offence, er ikke oppdatert på hva som skjer på blogg.no)

2 Likes

https://m.youtube.com/watch?v=5qI1Kx4OhEU

3 Likes

Haahaha, jeg dør på meg <3 <3

Sophie Elise har kjøpt Bjarne Melgaard.

5 Likes

Folk som kan spille samtiden så glatt som toppbloggere gjør er sannsynligvis intelligente.

Spørsmålet er om de er noe å følge.

Hvis man ønsker rask gevinst på investeringer: Ja. Sikkert også i et lengre perspektiv, siden etterspørsel styrer prisene.

Selv trives jeg godt med å kjøpe uselgelige bilder.

Etter hva jeg forstår finnes det veldig mange toppbloggere. Noen av dem er sikkert smarte - andre ikke så veldig.
Akkurat som andre grupperinger av mennesker, inkludert kunstfora :grinning:

9 Likes

Herved innrømmer jeg det; - jeg har lest Sophie Elise!

For første gang.
Sitat:
“… men gleder meg til det begynner å bli finere vær og man gidder å ha på seg flotte klær!”

Det er jo så herlig at dette neppe blir siste.

Søtt at hun liker kunst.
Også.

Ikke kødd med jenter fra Harstad som liker kunst!

1 Like

Ikke kødd med noen fra Harstad :wink:

2 Likes

Ikke kødd med folk fra nord…

4 Likes

Om hun begynner å skrive blogginnlegg her inne om kunst, så er jeg O.U.T.

1 Like

Hvorfor det? Sikkert vel så bra som mange andre her inne. :joy:

3 Likes

Ja det stemmer at det er andre her inne som er totalt blottet for både selvinnsikt, sunn fornuft og intelligens, men jeg sitter gjerne i et rom med alle dem samlet enn å høre/lese hva hu kråka der har for noen meninger. Det gjelder både kunst og samfunnet generelt.

Men nok om hun er dere grei. Kan vi ikke la bloggere være det de er …, så kan vi holde Kunstveggen uten dem. Please😇