SNIK - FIX THE SKY Print Release

Flytende med liten avstand til ramme. Distanselisten malt/sprayet i samme farge som kjolen. Eventuelt at passepartout i bakkant har samme fargen.

3 Likes

Ikke engang fått beskjed om at det har blitt sendt her.

Hvordan gikk det gjennom tollen forresten?

Hei,

Merkeligt at den ikkje er sendt enda? Eg fikk mail fra UPS ca 2 dager etter kjøp, og så overtok Posten forsendelsen her i Norge.
(TIPS: mtp sporing av UPS pakker som posten overtar, bare fjerne 1-taller som alltid står først i UPS sitt sporingsnummer, og legg inn resterende av sporingsnummeret i posten sitt sporingsystem, så får du oppdateringer fra posten. :smiley: f.eks 1ABCD1234 hos UPS; så vil det være ABCD1234 når posten overtar :wink: )

Har foreløbig ikkje fått noe krav, men det kommer vell av og til i etterkant?
Såg på pakken at invocen bare sa verdi 20£ - så kan være det er forbigått :wink:

Tide vil vise.

1 Like

Fordi?

Fordi ofte legges det ut bilder til overpris på finn som like ofte får omtalte her inne på grunn av den høye prisen. Åtte av ti ganger settes annonsen som solgt kort tid etter den er omtalt her, som et slags «jaså ja … dere kritiserte prisen min … se nå, nå er den solgt». Men den er jo ikke det, og dukker ofte opp igjen noen dager/uker senere til en lavere pris. Derfor. :slight_smile:

3 Likes

418,- å betale i fortollingsgebyr selv om jeg sendte inn dokumentasjon på at dette ble kjøpt direkte, via mellommann, fra kunstneren

Noen som har tips?

Kom det mva i tillegg da?

Sjekket hvor min er. Ligger fortsatt til tollbehandling!?! Tenkte det er vel like greit å være føre var og sende over ALL tilgjengelig dokumentasjon. Eneste som mangler er en side hvor det står “signed by artist” fikk error 404 når jeg søkte hos GP.
Får krysse fingrene.
Flere som har søkt hos Bring og funnet ut at den sitter fast?

Står hos meg sendingen er sendt fra avsender land siden 08.09,2017, må vel være fast hos tollen den og da

Mitt ble også stoppet i tollen. Fikk brev fra Bring i går der det stod at jeg måtte sende inn dokumentasjon på verdi og hva pakken inneholder. Satser på at det ikke blir en kamp med de angående toll og avgifter :confused:

Mener at det er ett skritt i riktig retning. Bedre at de stopper og ber om dokumentasjon enn at de sender ut med full mva og overlater resten til deg, som det er “ditt problem”
Applaus til Bring :clap::clap::clap:

Fikk mitt i dag! Veldig fornøyd :smiley:

Men måtte ut med nesten 400,- i tollbehandling og rundt kr 90 for mva. De ba om mer dokumentasjon tilsendt selv om alt det som var relevant allerede stod på tuben…

Heldige du! Ser frem til å se det innrammet.
Sendte kopi av faktura og paypal kvittering til posten i helga.
Ringte posten i dag, hun trodde de hadde det de trengte. Måtte regne med ett par dager til :confounded:

Sendte mail til grafittiprints siden jeg enda ikke har fått noe mail om at trykket er sendt. Fikk da et sporingsnummer tilbake. Sjekker jeg bestillingen på grafittiprints sine sider så står det fremdeles at trykket ikke er sendt.

Sjekker så sporingsnummer på posten.no og ser dette. 08.0, altså 11 dager siden. Burde vel ha ankommet landet? Noen andre som har opplevd det samme?

snik

I det siste har fortolling via posten vært veldig treigt. Mine to trykk på vei inn har ligget hos tollen i 2 og 3 uker før fortollingsprosessen har startet. Etter at all informasjon er mottatt og godtatt har det også gått 5-7 dager før tuben har begynt å bevege seg igjen ut fra Oslo.

Det er nok stoppet i tollen og de venter nok på informasjon fra deg for å klarere det😊

Hmm, da pleier det å stå det på sporingssiden + en link hvor man kan laste opp dokumenter. Det ser ikke ut som at sendingen er i landet.

Var på posten i dag og hentet pakke :hushed:
og iht regelverket…ingen gebyr, ingen mva…:hugs:


5 Likes

Klaget på gebyr og fikk svar etter to dager at tuben nå kan hentes tollfritt.
Dette var kjekk info.

1 Like

Hentet akkurat bildet selv, men betalte 543 i toll/avgifter. :thinking: