SNIK - FIX THE SKY Print Release

Illusjon eller ei. Det er i hvertfall “riktig” versjon. :wink: Den dagen du skal samle inn penger for å oppgradere til andre verk så… who you gonna Call? Moi. :point_left::+1:

1 Like

Rart folk slet med å få tak i en når du har fått en av hver…

1 Like

ja, det der blir nesten bare for dumt…

1 Like

Dere ble nok ikke påvirket av at jeg fikk en av hver, hvis det er en trøst.

Fikk disse hos Snik for en jobb jeg gjorde for dem tidligere😊

4 Likes

Av ren nysgjerrighet, må du skatte for disse trykkene?? Hvis du har mottatt de istedenfor lønn for en jobb?? I tillegg er jo dette salgbar vare vil jeg tro, eller er de merket " not for sale" ,slik som denne type gaver ofte er, hvis de da IKKE er en del av utgivelsen som nettopp ble lagt ut for salg?

Bytting av tjenester er normalt skattepliktig, Ref:

Men, i dette tilfellet tror jeg ikke du trenger være bekymret. Slik jeg kjenner disse personene vil alt dette være i skjønneste orden allerede :+1:t2:

1 Like

Kunst som er gave og ikke ment til videre salg er merket med HC (Hors Commerse), var sikkert det du mente med “Not for sale”. Men ja, som det blir nevnt over her, så er ikke dette noe du trenger å miste natte søvnen over :slight_smile:

@Calizto er litt som han bortskjemte kompisen vi alle har. Du vet han som alltid fikk dobbelt så mye som deg til bursdagen og konfirmasjonen når vi var små. Og som når vi ble eldre fikk den fineste damen og hadde den dyreste og beste bilen. Når vi andre var fornøyd og ville skryte av noe, så hadde han alltid noe som var fetere og bedre. Uten at noen egentlig skjønte noe som helst om hvordan han fikk det til. Its all coming back to me now. :wink:

4 Likes

Hahah :slight_smile: Skal slutte å poste her inne, så slipper dere disse tankene…

Ja mente nok HC. Nei har ikke tenkt å miste nattesøvnen,var bare en tanke som slo meg siden du ikke skulle selge noen! :+1:

Hehe! :slight_smile: Bare å fortsette, altså. Men alltid litt fascinerende når vi andre sliter vettet av oss for å få tak i trykk, og så kommer du plutselig med åtte forskjellige versjoner, pluss et par collaber ingen visste at fantes en gang. «Joda, kul den vanlige versjonen, men hva med denne collaben av Pejac og Whatson?». :slight_smile: Neida, tuller litt. Sagt med kjærlighet og misunnelse.

Haha. Love it

Fortsett postingen! Kult å se stilige samlinger fra andre her inne :slight_smile:

Frekk samling der… (Sammen med resten😁)

Mye misunnelse her, meg inkludert😜 Gjør snart alvor av det og kommer innom på befaring hos deg @Calizto.

Var for treg for denne :frowning: pm om noen vil bli kvitt en :slight_smile:

skeptisk…
SNIK Fix The Sky

Da var de kommet i hus - kona storfornøyd med den gule!

Det skal opp på en veggen her, med fargen “bris”, noen tips til å fremheve dette printet? Bruke mørkere passepartout? Ramme farge? Alle tips mottas med åpne armer.

3 Likes

Lekkert, håper min kommer snart. Flere som har fått?

Tror trykket ditt hadde vært flott flytende med hvit passepartout. Sort enkel ramme. Har sett tilsvarende rammet inn slik,og det var utrolig stilig. Mitt tips ihvertfall. Flott motiv.

2 Likes