Skade på trykk fra coa

Fikk siste fra Sandra C levert på døra i dag. Det var ikke åpnet av posten/tollen (de hadde av en eller annen grunn merket tuben med lav verdi), men trykket var skadet. Det ser ut som det har krøllet seg når det har blitt puttet ned i tuben, legger ved bilder.

Noen som har opplevd dette med dette galleriet eller andre gallerier tidligere? Hva tenker en er en minnelig løsning på dette? Planen var å henge det opp, men trykket taper seg jo tross alt i verdi med en slik skade.

Du gir beskjed til COA, destruerer det du mottok og de gir deg et nytt trykk :slight_smile:

1 Like

Jeg har fått et print med lignende skade. Skal sende dem en Mail og høre.

1 Like

Copypaster en samtale jeg hadde med en annen bruker da vi opplevde det samme.

“Hei
Jeg fikk svar fra COA og ble tilbudt å sende tilbake printet og få returnert et skadefritt et (hvorav han tok seg av shipping). De beklaget skaden og sendte adresseinformasjon som jeg kunne sende til. Personlig valgte jeg å ikke returnere det da rammemaker mente det var av liten betydning. Hadde jeg ikke vært så utålmodig på å få rammet det inn hadde jeg nok sendt det tilbake. Håper det ordner seg for deg!”

Om du er interessert i emailen jeg fikk kan jeg se om jeg finner den.

1 Like

Du var ikke den eneste… jeg fikk akkurat samme skade. amatører som pakker dette… gjetter på det er noen studenter som gjør jobben.

1 Like

Takk for info, sendte mail til de nå og krysser fingerene for at de ordner opp. For min del er det ikke noe hast (har enda ikke funnet ut hvor jeg skal få plass til det :laughing: ), så jeg kan godt sende tilbake eller finne annen løsning :slight_smile:

Har denne skaden virkelig mye å si?? Vil jo forsvinne ved innramming med passepartout. Skjønner det mer hvis du hadde tenkt flytende,hvis det passer dette trykket da. Verdien spiller vel heller ingen rolle sånn sett så lenge du har tenkt å henge det opp og ikke flippe det.

1 Like

Det blir vel som å kjøpe en bil med riper i dørene. Så lenge du likevel skal foliere bilen, så gjør det jo ingen rolle at bilen er skadet? :wink:

Forøvrig synes jeg bildet var bedre live, men papirkvaliteten kunne vært bedre.

Innpakkingen min også var stusselig, heldigvis ingen skader på det.

1 Like

Ja det var jo «gi vekk pris»:-1:t2:

Vurderte å ramme inn flytende men ser det kanskje ikke blir så bra. Skaden har ikke så mye å si, men forventer jo å få et trykk som er strøkent når en kjøper fra galleri og betaler full pris.
Fikk raskt svar fra COA og de var veldig imøtekommende, kunne enten få tilbake noe penger eller få nytt trykk hvis jeg destruerte det skadde. Valgte siste og tror det blir veldig bra! :slight_smile:

1 Like

Joda, jeg er enig, ihvertfall så lenge avsender er imøtekommende på den måten Gallerie C.O.A nå er. Men ofte blir det til at man irriterer seg over “små ting” som egentlig ikke har noe å si. Men tommelen opp for at C.O.A løser dette, MEN tommelen ned fordi jeg synes det skjer litt for ofte med C.O.A

2 Likes