Sandra Chevrier La Cage quand l'aube se lève sur un paysage désespéré Prissjekk

Prissjekk på denne, finnes veldig lite informasjon om dette printet. Ser det var en som ville selge for 1,5år siden her på forumet. Er vist en edition på 150 hvor bare de første 45 ble signert, å de første 9 var HF.

2 Likes

Det var en som solgte det på finn for 4k (signert utgave)for ikke så lenge siden. Usikker på om det er prisverdien

Det ble solgt en på Finn.no for 8000kr for ca. 7mnd siden.
Ble nylig (ca 1mnd siden) solgt en på ebay for rundt 700GBP + frakt om jeg husker riktig.

5-6000 er kurant for denne etter hva jeg har sett nylig :slight_smile:

Av nysgjerrighet, hva har du sett og hvor har du sett det?

Hva er målene på dette, og skal du selge det?

Siste jeg så som ble solgt gikk vel for rundt 600 dollares, og det er vel i det sjiktet med frakt og mva. I tillegg ble en lagt ut på banksyforum og han ville ha 500 pund, men den annonsen er slettet nå, jeg fant den i alle fall ikke igjen. Også gikk det jo en på finn her til 4000 i forrige uke. Men mulig de har gått billig, kan godt hende du kan få mer :slight_smile:

Men jeg har ikke registrert meg noe om ting har vært signert eller usignert, så om alle de har vært usignert kan det vel typisk være et lite premium til en signert versjon

Den som gikk for 4000kr på finn fikk jeg ikke med meg, men denne ble solgt på ebay den 4.Mai og mener det var ca 35GBP i frakt på den. Uansett, pent print er det :slight_smile:

Ble som nevnt her solgt på ebay auksjon for 7-8000kr nylig. Signert utgave. Ikke så ofte de dukker opp, men størrelse på verk har også mye å si. Så er det popularitet osv. HF aner jeg ikke. Min mening er at dette er mye tøffere enn feks humanite som går for mer, men enkelt meninger spiller lite rolle ift verdi :slight_smile:

Målene er vel ca 60x30cm. Hvordan kan folk se va ting ble solgt for på Finn?

Ganske lite og plasseringsvennlig altså. Hvor fikk du tak i det da,om du vil svare.
Det jeg pleier å gjøre hvis jeg virkelig lurer på salgspris, er å sende melding til de som har solgt og spør hva de solgte for,så må man jo da evt bare stole på svaret. Ellers er det vel ingen prishostorikkside på Finn meg bekjent.

jeg lagrer annonser når jeg finner noe som er intr. Så kan jeg gå tilbake senere og se på “mine funn” :wink:

1 Like

Kjøpte det via finn for en stund tilbake, men var usikker på hvor mye det gikk for nå. Men om de sier det gikk for 4000kr så er det jo ekstremt billig i mine øyne for eg hadde absolutt ikkje latt det gå for den prisen :wink: Printet mitt er levert rammemaker å skal rett opp på veggen. I mine øyne så må dette være en av mine favoritter. Dette er jo veldig sjeldent også, har knapt sett noen for salg før.

1 Like

Så du skal ikke selge altså…"#¤¤&/¤¤#!!! Det er " 2 - 3 " stykker av SC som jeg synes er dødsfet, men ikke ofte til salgs, og deriblandt er den du har her nå. Men jeg gjør det samme som @Jtraet, lagrer annonsene,men det sier jo svært lite om endelig salgssum, derfor sender jeg ofte melding til selger. Opplever jo selv også å selge ting til under salgssprisen i annonsen.

1 Like

Skal gi deg en lyd om jeg en dag skal la den gå :wink: Hadde jeg selv funnet denne for 5-6000kr hadde jeg slått til. Da denne er sjelden og har en merkelig forhistorie med tanke på at versjonen “skulle” vert 150 men endte på 45. Takk for alle svar :blush:

https://m.facebook.com/Sandra.Chevrier.Art/posts/10151782545256016

Sandra signerte kun noen få og var tydelig forbannet på de som inisierte trykket…

Ja eg har lest dette tidligere, virke som LAMINATE ikke finnes heller lengre.

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.