Sandra Chevrier - La Cage et les contes de fées

Hei!
Var så heldig å vinne dette trykket i julen!
I ettertid har både hyggelige KV medlemmer og venner av meg spurt om muligheten for kjøp av dette bildet!
Har overhodet ikke bestemt meg, da jeg liker bildet godt! Men har også andre prosjekter jeg vil bruke penger på!

Mitt spørsmål er om noen har noen tanker om hva dette kan ha av verdi? Vet at det er mye hat rundt SC på dette forumet, så det kan diskuteres et annet sted!

Det er laget 5 print av dette bildet!
Mål: 25x30

Håper noen kan hjelpe meg litt!

1 Like

Nesten umulig å si siden det er så få av det. Finner du riktig kjøper er det jo ingen begrensning egentlig.

Personlig ville jeg nok aldri ha solgt det med mindre jeg måtte eller fått et vanvittig bud. 20k+?

1 Like

20 k ?:joy: Dette blir alt for galt !

1 Like

Noe rundt 2-4000 er vell mer realistisk og nei, det er ikke mye hat mot Chevrier på forumet… tvert imot :slight_smile:

4 Likes

For 2.000,- ville jeg heller gått for koppen hennes å få med et lite bilde på kjøpet!
Med opplag på 250 stk!

https://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=88097499

Hun er godt i vinden i utlandet også! Så mulig prisen blir bedre der!
Hadde sett for meg litt mer enn 4000,- iallefall!

1 Like

Det finnes 5 av motivet, og kommer antagelig til å bli svært ettertraktet. 4000 er lommerusk. Dignite som har opplag på 344 selges for 7-8k. Klart dette koster mer.

Så spiller vell størrelse og motiv også inn ? ikke kun opplag ?

Trykket er litt større enn A4 og originaler på papir som er noe større har blitt solgt rundt 7500. Personlig hadde ikke betalt noe mer enn 3000, men om noen har personlig interesse for motivet, så finnes det nok kjøpere som er villig til å betale mer enn 4000. Finn-prisene på andre tilsvarende trykk som har ligget ute i 3-5 måneder er ikke veldig retningsgivende prisantydning, så om du er interessert i å selge det, så er det beste å legge det ut på finn til en moderat pris og forholde deg til interesserte som tar kontakt. Du kan jo legge ut trykket for 6000 og se hva som skjer.

6 Likes

Not my cup of tea :slight_smile:

Enig. Orginaler på papir 1/1 får en for under 15 000…

Enig med deg, ville gitt samme estimatet… ville bare ikke være først :grinning_face_with_smiling_eyes: Og jeg har ingenting mot sc, veggene mine domineres av hun…

Enig i mye som blir skrevet her!
Orginaler av SC til 7.500 har aldri jeg sett?!
Er så klart det alltid til syvende og sist marketet som avgjør prisen på et bilde! Men spørte her, for å få en liten pekepinn! Bare å fortsette å diskutere om noen har noen tanker!

Det jeg mente med nagativitet rundt SC er alt røret hun har startet med av kopper, krus og lysbokser! (Noe jeg er enig i at er en tullete greie)

Er det ikke bare å legge det på finn da?
Det er gratis. Legg det til litt mer en du håper på.
Da får du et riktig svar. Dette er jo bare synsing, ettersom det ikke finnes erfaring med dette bildet. Om du håpet å få et bud, så tipper jeg de fleste her inne følger med på finn også.

Lykke til med salg

3 Likes

på en solskinnsdag kunne jeg ha betalt 4-5000 for det pga det lave opplaget. Syntes også størrelsen er litt tiltrekkende da det blir for mange store dominerende print/bilder nå om dagen… men igjen så tror jeg fort dette kunne gått en del høyere på bayen akkurat pga det lave opplaget. er man heldig så får man en god budrunde :smile:

Den dagen noen har en Chevrier-original til 7500,- er det bare å sende meg en PM. :smile:

Du var no medlem når itspersonal solgte like rundt den summen

Når var det?

Boligprisene i Oslo har også endret seg greit det siste året :stuck_out_tongue:

Ble solgt i april '16

Skal sies at jeg solgte en orginal på papir nå nylig på ebay for 3000 dollar.

2 Likes

Oi, kanskje på tide å lufte Chevrier samlingen på ebay. :thinking: