Sage Barnes

Ser at det ikke har vært noe aktivitet i denne tråden på en stund, men tar den opp igjen nå! :blush:

Lurer på om det er andre enn meg som har hatt dårlig erfaring med å handle fra Sage? Kjøpte et Self Portrait-trykk fra han i starten av 2021 (husker ikke helt når releasen var, begynner å bli en stund siden).

Problemet er at de hadde glemt å legge ved CoA. Jeg sendte mail om dette og de beklaget seg og svarte at de skulle ettersende det, noe som aldri skjedde. Jeg purret og purret… Og hver gang beklagde de seg, ga meg en eller annen forklaring, og sa “vi sender det i morgen”, “du får det neste uke”, e.l. Men igjen skjedde det aldri. Nærmere 30 e-poster senere har fortsatt ingenting skjedd. Nå har de rett og slett bare sluttet og svare meg, og jeg har gitt opp. Det skal også nevnes at Sage selv er den som har svart på de fleste e-postene (purringene).

Lurer på om jeg er alene om en slik erfaring? Om ikke annet syns jeg at jeg burde dele det.

2 Likes

Da var jeg heldigere. Jeg fikk heller ikke COA for noen år tilbake, sendte mail og han ordnet det med en gang. Men han har kanskje blitt noe «større» og mer populær siden den gang. Dermed også mer travel.

2 Likes

Ja, da var du hedligere enn meg! Stemmer nok at han er mer travel nå enn før, men det finnes mange eksempler på kunstnere som er mye større og travlere enn han, og likevel klarer å følge opp de som betaler for kunsten deres.

2 Likes

Det er utrolig dårlig etter så lang tid. Bra du gir oss en heads up og håper det ordner seg snart. Prøv å purre i alle kanaler.

1 Like