Pushwagner Malstrøm til salgs

Hei folkens. Jeg har litt for mye kunst stående og litt for lite plass på veggen. Jeg kjøpte Malstrøm på Fineart i høst men det har aldri kommet opp på veggen. Derfor vurderer jeg å selge det. Det er rammet inn med svart ramme og hvit paspatur og målene er 112 x 84,5 cm. Kan la det gå for 20000 som er 3000 mindre enn på Fineart og Galleri Pushwagner.

1 Like

Ser det er en stund siden du postet så jeg vet ikke om du fortsatt har det?.. Hvilket nummer er det i serien?

1 Like

Har nummeret noe noe å si? Er ikke printene helt tilfeldig nummerert av kunstneren? Kanskje litt stas å ha nummer 1 eller 250, hvis det betyr noe. Ikke vet jeg.

hehe jeg er faktisk ikke helt sikker, men som min far sa, de første er de beste :smile:

Push beholder vell alltid dem 50 første selv. Resten selges i total random nummerering (i følge FineArt) Så kan være litt skuffende å være “først ute” og få slutten av nummerserien. Personlig syntes jeg lave nummer gjør seg litt ekstra på veggen. Men ville aldri betalt ekstra for ett lavere nummer ! Kanskje en hundrelapp for Nr1 :joy:
Malstrøm er kult!

1 Like

1/250 kontra 129/250, helt klart en psykologisk effekt.

Jeg er generelt på jakt etter Malstrøm, Morning, Whats happening, Yellow Teddy, Sunrise, Soft toy… også En dag i familien …

Kanskje ikke akkurat i den rekkefølgen.
Morning og Malstrøm…

Noe peiling på priser? Sliter litt når de ligger som lagervare i nettbutikk.

1 Like

Priser på Push har blitt heftig diskutert her inne tidlige. Generelt virker det som om markedet har roet seg litt etter det verste hystriet og personlig har jeg vanskelig for å se at prisene skal stige voldsomt fremover. Derfor er det beste rådet å ikke forhaste seg, ta deg god til til å finne ut nøyaktig hva du skal ha og kjøp utifra hva du vil ha på veggen, ikke forvent at det skal være en investering.

På seg selv kjenner man vel andre. Alle vil ha noe unikt. Er det ikke unikt så vil hverken du eller andre ha det, derav pris… :smiley:

1 Like

Her har det plutselig blitt liv i en gammel tråd. Mitt er 130 av 250. Rent kvalitetsmessig skal det ikke ha noe å si med høyt eller lavt nummer. En kunstner fortalte meg at dette var viktig før i tiden da de brukte en annen teknikk for trykking og dermed var de første bildene som kom fra trykkplaten bedre enn de siste. Men det skal altså ikke ha noe å si nå lenger.

Mitt er fortsatt pakket inn og ennå ikke kommet på veggen.

Pappa var kunstner så det er en del oldschool greier som sitter plenta i hjernebarken hos meg. Disse håndkolorerte, nummererte og særtrykkene. Merker jeg må oppdatere meg igjen :slight_smile:

He he. Du får si ifra hvis du er intr i Malstrøm da.

Sliter litt med prisnivået på trykkene til Push… :confused:

Ja de er høye. Men som sagt så selger heg malstrøm under galleripris. Kan gå ned til 19000.-

Men du må jo virkelig ha lyst til å ha det på veggen også da.

Lykke til med salget. Malmstrøm er flott live. Får ikke riktig intrykk via nett.

Jeg tygger og tygger :smiley:

He he. Jeg er på vinterferie nå så du har god tid til å tygge:)

Har du tygget noe mer? :slight_smile:

Fortsatt interessert eller slått det fra deg?

Har du solgt Malstrøm?

Har det ennå. Fortsatt pakket inn.

Hvor bor du?