Prissjekk Pejac

Noen som kan hjelpe meg med en ca pris hva Meadow, Wound og Heavy Sea går for om dagen? Eier selv ingenting av Pejac, men er interessert i kjøpe et av disse trykkene vis lommeboka tilsier jeg kan.

Kjapt søk på nettet viser at Wound går for 10k + , Meadow ligger skyhøyt over i pris,uten at jeg kan forklare hvorfor. Heavy Sea, er fantastisk, men finner ikke noen til salgs. Mener jeg så en her på forumet som nettopp hadde anskaffet seg et eksemplar, kanskje denne personen kan spørres!!

1 Like

Meadow ca. 20k + importavgifter, Wound ~11k nå (+importmoms). Det er fortsatt mulig å få en Linea til under 10k, men det virker som alt Pejac produserer stiger nå.

Ja Virker som mange har fått øynene opp for han!

1 Like

Meadow er fantastisk og IMHO vel verdt pengene - en av mine favoritter på veggen her hjemme! Har ellers Linea og Heavy Sea. Brukte år og dag på å lete opp HS, fikk den for 850CAD for over ett år siden, tipper den prisen er helt urealistisk i dag. Står på venteliste for en original, men tror nok det løpet er kjørt (siste verk jeg fikk tilbudt var meget høyt priset…).

1 Like

En som selger en Meadow HF her for 3k pund.

1 Like

Slurp!

Kall meg gjerne uoppservang eller “treg i oppfattelsen”,MEN består engen i Meadow av piler? Som fra pil og bue? Oppdaget dette først nå, og det gir jo plutselig bilde en helt ny dimensjon.

5 Likes

Gress hadde vært kjedelig :smile:

2 Likes

Haha, ja det er det jeg og alltid har tenkt. :+1:

2 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.