Prissjekk! Pejac-heavy sea!

Spørr for en venn!
Hva er en fornuftig salgspris på Pejac-Heavy sea?

1 Like

En favoritt og skulle gjerne hatt den i samlingen. Verkene til Pejac virker til å være vanskelig å oppdrive for tiden. Heavy Sea ble laget med 70 trykk. Det blir kun synsing fra min side, og jeg er ikke noe ekspert. Et sted mellom 14k-16k?

Ta min synsing med en klype salt. Mulig noen av ekspertene her inne (rep. fra galleri) har en annen mening når det kommer til pris. :slight_smile:

Heavy Sea og Seppuku er begge utrolig flotte og står på min ønskeliste. :slight_smile:

14-16k høres veldig lavt ut. Om noen selger for det slår jeg til :slight_smile: Man kan nok få det dobbelte.

Mye mulig, men slik jeg forstår det så mener mange at det du ser på både ebay og andre salgskanaler er sterkt overpriset. Derfor prøvde jeg å være noe mer edruelig. :slight_smile:

Hadde du kjøpt det for 30k @andthenPush ?

Er det en venn som vil selge??

Isåfall kan han jo lage en auksjon her på KV, da får han ihvertfall vite reel pris.

Jeg nei, skal ikke ha det :slight_smile: Men hadde tenkt at ca.30k var markedsprisen jeg måtte ut med for å få tak i det om jeg var på jakt. Ganske sikker på at det selges for 3000GBP legger man det ut på UAA.

Sterkt overpriset? Hvorfor skulle andre selge til halveprisen dersom det selger for en satt pris på feks Ebay? Skjønner hva du mener, men det du refererer til er nok rett etter slipp og hva folk ønsker å få flippet for.

Slik som Heavy Sea, med et så lavt opplag å en kunstner som er i vinden, så tror jeg nok du er på avveie med prisantydningen.

@Onkeljohn, markedet til Pejac har nok ikke hovedvekten sin på kunstveggen, så tror ikke du vil kunne oppnå salgspris på lik måte som du vil ved å selge på Ebay. Skal du ha maks ut av en auksjon, så list salgsobjektet til 0.99USD på ebay på auksjon over 10 dager, hvor auksjonen avsluttes på en søndag mellom 20-22. Det er et tidspunkt hvor mesteparten av verden er våken😊

1 Like

Ja er ikke uenig i det du sier. Poenget mitt er at auksjoner gir en ganske god indikasjon på hva markedet er villig til å betale, så er det som du nevner, selvsagt essensielt hvor bredt man går ut i markedet for å fange opp potensielle kjøpere.

1 Like

Han har hatt trykket siden slipp, og er ikke bevisst på hvilken verdi han sitter på. Takk for svar, det settes pris på! :relaxed:

1 Like

Det er flere her på veggen som mener priser på finn og ebay er overpriset. Kanskje spesielt på ebay. Og det gjelder så klart ikke alt som er til salgs.

Mye mulig Heavy Sea bør prises til 30k. Som jeg påpeker i mitt første innlegg. Ta min synsing med en klype salt, og la ekspertene uttale seg før en hører på meg. Dog, Pejac - Wound som jeg betalte 9k for under ett år siden ligger nå ute til 35k+. Du mener det er realistisk pris? Ikke at jeg skal kvitte meg med det… men kan jo da gni meg i hendene for en fantastisk økning. Pejac - Scarecrow ligger der til 53k. Også et ganske nytt verk. Realistisk pris?

@Mariusk Det som er sikkert er at han sitter på en god verdi. Spørsmålet er bare hvor stor verdiøkningen har vært.