Prissjekk Dolk Che XL

Hei,

ferdig innrammet med kunstglass, i mint utgave, hva er en riktig pris for både selger og kjøper i dagens marked? Ikke så kjent med motivet ift pris men synes det er utrolig kult!

Ble gitt ut i 2006 hos Picturesonwalls.com og kostet da 100 GBP :slight_smile:

Denne kan ofte gi en pekepinn, men ser den kun har eldre kjøp: http://expressobeans.com/public/detail.php/52331

Ligger noen på ebay fra ca. 10 000.

Da kommer det mva og toll i tillegg?

Det er også ikke XL, så edition x/750 og ikke x/100.

Så en på finn for 6 mnd tilbake, var ca. 22 000, vet ikke om den solgte.
XL versjonen er sjelden tilgjengelig. Finnes jo ikke omsetningshistorikk fra etter 2013…

Så 18-20 er innenfor? Skal ta det i innbytte på noen høyttalerne jeg selger, og skal betale markedspris på det.

Jeg hadde min Che XL til salgs på Finn for ca 6mnd siden og fikk bud på 25000 kr fra Østlandet. Da det var 3000 kr under min kost inkludert ramme valgte jeg å stå over den gang. Jeg er nok innhabil men mitt inntrykk har vært at dette er mer populært enn Nam, GR og Carcrush.

Takk for tilbakemelding. Fikk tilbakemelding at rammen var enkel uten passepartout, skulle sjekke om det var art-glass også.

Ok, var vel 28 og ikke 22 da, sorry.
Har selv ett på vegg hjemme, la ut forespørsel/bud, ca halvannet år siden) og fikk sikkert 50 henvendelser. Rakk ikke følge disse opp, og nå har jeg funnet en vegg hjemme som bildet er super fint på. Dette er jo veldig tidlig Dolk, lavt opplag og om du liker bildet så er alder, motiv, kunstner osv positiv i forhold til en trade.

Da ble dette kjøpt/tatt inn som byttedel, blir bra! Takk for hjelpen!

1 Like

Gratulerer med en nydelig DOLK.
Ligger vel begge deler på ebay, både x/100 og et XL x/750… Vil da komme mva/toll i tillegg ja @44106.

1 Like

Et XL :stuck_out_tongue:

Jo takk, det blir spennende å få den i hus.

Kan være at det kommer noen flere på markedet etter POW clearout…

Jeg ser at jeg kanskje har blandet XL med med den orginale 25 edition. Beklager om det har forvirret noen.

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.