Prisdiskusjon Pushwagner (Fineart)

Det tror jeg også. Løp og kjøp!! :slight_smile:

Er det ingen andre som reagerer på at flere av de nye bildene nærmest er identiske med tidligere utgivelser, sett bort fra fargevalget?

3 Likes

Er det noe forskjell på noen av Push sine bilder?
Mange av dem er uansett ordentlig tøffe.
Leter fortsatt etter et Cosmos (som ikke koster 120k)

1 Like

Nå ringte de nettopp fra Pushwagner.
Kun minutter etter at jeg hadde lagt inn ordren.
De ville bare høre om jeg ville bytte fra standard hvit passepartout til sort.
Vi hadde en hyggelig prat om både glassvarianter og andre mulige endringer.
Grunnet bildets størrelse, og det faktum at det skal sendes til Bergen, kunne han ikke anbefale UV70-glass. Det ville høyst sannsynlig bli skadet underveis.
Bildet får plexi. Der fantes også noen muligheter. Vanligvis leverte de med 2mm, men dette ble for puslete, mente han. Derfor hadde de besluttet å utstyre rammen med et sånt halvveis UV-glass. Ikke helt UV70, men heller ikke standard glass.
Jeg takket og bukket, og er faktisk imponert over servicen.
Jeg byttet til sort passepartout.

1 Like

Jepp.

Hadde heller betalt noen kroner ekstra og kjøpt trykk fra “En dag i familien Manns liv”. Disse fargene blir for voldsomme for min del, i tillegg til nesten å være enn kopi av tidligere utgivelser.

“En dag i familien Manns liv” er etter min mening noen av de beste norske trykkene (ser vekk i fra Munch og Nesch…) og uten tvil det beste av Pushwagner.

Men det er vel verdistigning som tenner folk som vanlig.

3 Likes

Den what’s happening var rå. Vet ikke va det var, men denne blir kjøpt…

1 Like

Ser at det er en kid som åpner døren, men det var noe som gjorde noe ekstra med den…

Jeg er skikkelig forbanna/irritert for at biker har økt i pris fra 9 til 21. Det var et bilde jeg virkelig ville ha til den prisen.

Ville hørt med Galleri Fenka om de har noen igjen til “gammel” pris. Kjøpte Home Again der nå denne uka til 18´, kjedelig at jeg var treg med å slå til, men bedre enn 27´ som den ligger til på pushwagner.no.

Skikkelig turn off det opplegget de holder på med. Man må jo kunne forholde seg til en pris.

Melke mest mulig😁

Er vel bedre enn at det komme APer og PPer og Collaber og …

3 Likes

Selv ventet jeg litt for lenge når han slapp Kunstnernes hus i fjor. Klok av skade slo jeg til tidlig ved disse slippene.

4 Likes

Disse veggene dine… Snart må du åpne dørene og holde en utstilling i søndre !

2 Likes

Biker til 15k på Galleri Fenka. Home Again til 18k.

Kjøpte People i går til 11’. Allerede satt opp til 15’ hos Fineart. Sikkert gått en del av det i Kragerø…?

Smoking gun er satt ned til 19000 nå hos fineart, fant vel ut at de hadde tatt litt vel i men forsatt 14000 hos push selv.

People satt ned igjen til 13000 hos fineart, og opp til 13000 hos pushwagner…svinger :slight_smile:

Verre enn aksjer dette.

Jeg fikk såvidt jeg veit det siste People til 11’. De sa på fineart at det var helt bevisst, at de satte opp prisen ved et visst antall salg av hvert verk.