Prisdiskusjon Pushwagner (Fineart)

Ser ut som “home again” har solg veldig bra i kragerø også og det må jo være til den nye prisen.

Smoking Gun monokrom er imho det kuleste av de “billige” trykkene fra Push. Kan vel fortsatt kalles et kupp til 10.000, i disse dager,

2 Likes

Er Home Again fortsatt tilgjengelig for 13’ noen steder eller var det kun forbeholdt åpningsuken?

Nja, Telly er langt der oppe det og blant de rimeligere trykkene. Litt mer “stuerent” er det og.

Men mulig jeg er litt inhabil siden jeg har det selv.

Så sånn ut på fineart.no i går!

Da jeg kjøpte monokrom på Solli brug ga jeg 7.500,-
Mens den andre smoking gun lå til 9.500,- om jeg ikke husker feil!

Har også prislisten fra 11.juni (Drøbak) der lå den til 14.000,- ink 5% og ramme!

Enig at Telly også er langt der oppe. Litt mere stuerent, ja, men også hele 10% dyrere :slight_smile:

1 Like

Noen ekstra tomflasker i kjelleren har du vel råd til å kvitte deg med…?

Her er “morning” det nye trykket

Er vell ikke ukjent at fineart har en drøy pristrapp…

https://www.instagram.com/p/BHsuv2oAJqh/

3 Likes

Hehe. Har Telly fra før, så trenger ikke pante flasker. Likte det nye trykket People, men blir fort litt mange Push figurer på veggene…

Hvordan funker det med Pushwagner sine bilder. Er det slik at de justerer opp prisen etter solgte trykk? Er det ikke slik at det finnes 250 kopier av home again til kr 13k som var prisen da trykket ble introdusert?

Fineart pleier å skru opp prisene på alle populære trykk ift. hvor mange av opplaget som er solgt…

Nei, produksjonsprisen var 13000, ble temmelig fort satt opp til 18000 og nå 27000 hos fineart.

Uansett en helt vill prisstigning.

1 Like

Alle nye trykk er nå tilgjengelige på www.pushwagner.no

1 Like

10 nye motiver, 2500 trykk til sammen. Det pushes fra Push om dagen!

Er det slik å tolke at Home afain er dyrere enn Hello fordi det er solgt flere?

Kjøpte People. Vil nok ta seg fint ut til alle folkene på Telly.

2 Likes

Jepp. Dette er større og temmelig likt så vil tro det blir nesten like populært. Ble jo da tydeligvis vist frem første gang nå i Kragerø

Takker for tipset. Bestilte meg et Hello. Synes det er mye kulere enn Home Again.
Kjekt med litt knæsje farger innimellom all sort/hvitt stensilkunsten min.
Dere skal bare se på at Hello tar igjen HA prismessig

2 Likes