Prisdiskusjon Pushwagner (Fineart)

Drøbak har fått inn 10 nye til 18.000 inkludert avgift og ramme. Var det 13 800,- intro prisen var på tro?

Fortsatt ikke helt gæli med 18.000 ferdig innrammet, men spørs vel om disse også ryker raskt da.

18.000.- med ramme og frakt + 5%
Introduksjonsprisen var 13.000 + 5%

Noen som var på åpning i dag? Mine foreldre var der og kjøpte et “people”, fikk beskjed om at home again var der til 27k, og biker til 21k. Så her er det vært en enorm prisøkning.
Vet ikke om prisene er høye på grunn av kragerø eller hva det er, men jeg fikk litt sjokk av prisingen. Vet ikke hva de tre nye ukjente verkene var?

Prisliste:

Må da være Hello, People og Morning som er nye da …

Spent på bilder av de. Home Again har nok vært utrolig populært.

Home again ble de utsolgt for i Levanger og Drøbak relativt fort.
Noen som har bilder av de nye trykkene?

People:

3 Likes

Virker som de fleste trykkene har hatt en plutselig oppgang på 2-3’. Mulig d er pga “Kragerø-effekten”, som du selv skriver, eller er prisene inkludert kunstavgift og? Smoking Gun er plutselig over 20’ nå, så her er d litt mer enn bare kunstavgiften som er inkludert.

Litt merkelig at Telly ikke var stilt ut, men d kan være fordi Fineart ikke har mer av dette trykket på lager?

Her er bilde av HELLO:

6 Likes

Håper det er totalpris, da smoking gun fortsatt er 10k hos pushwagner.no… Er nok kragerøeffekten… Jeg reiser nedover på mandag så kan skaffe noe bilder på tirsdag av utstillingen dersom det er noe ønske om det.

2 Likes

Det er en enorm prisforskjell på flere trykk hvis vi skal tolke Kragerø-listen som ny veiledende. Da er det jo bare å kjøpe det man har råd til i kveld før de øker prisene i morgen eller på mandag. :grinning:

2 Likes

Litt off-topic, men sender pushwagner.no innrammet i posten?

Jepp

1 Like

Portokostnadene var 1500 når jeg kjøpte et bilde derfra i fjor. Eneste som irriterte meg litt i ettertid var at bildet ble sendt som Norgespakke, og da var d ingen krav til legitimasjon når du hentet bildet på postkontoret. Litt rart mtp verdien…

1 Like

Ligger på fineart.no til 21000 + 5% + ramme, altså 25000 totalt med ar70 glass. Mye mulig 21000 er ny pris på pushwagner.no også fra i morgen av.

Svart smoking gun ligger fremdeles til 10k hos fineart

De sender innrammet med pleksiglass.

1 Like

Ble et brått prishopp på Smoking Gun ja!
Men hvorfor så brå forskjell mellom vanlig og monokrom? Pleid å være et bar tusenlapper imellom dem?

Ser at prisene er ikke justert på pushwagner enda. Monokrom står ikke på fineart sin prisliste, kanskje derfor?
Kan de forhøyde prisene ha noe med at fineart åpnet nytt galleri og for å dekke inn kostnader i den forbindelse?