Prisdiskusjon Pushwagner (Fineart)

Ryktet sier at Fineart har forhåndssolgt noe helt vanvittig i forkant av denne utstillingen. Det er solgt nærmere 100 eks av Manhattan til en pris av 80 000 per stk. Det er til samme rundt 8mil i forhåndssalg !

Vet du noe mer, @Jambo - f.eks om hvor mye nytt som lanseres?

Og helt sykt/ utrolig/ vanvittig om dette ryktet stemmer.

Ser finearts “event” heter “Whos controls the controller?” på fb. Mener jeg leste 6 bilder et sted, men usikker. Noen nye malerier.

Noen som var på utstillingen i Horten i dag? Noe nytt som kom eller må vi vente til torsdag?

80k hørtes veldig mye ut for Manhattan, Jeg hadde mulighet til å kjøpe det til en mye lavere pris enn dette (angrer nå) og ble forespeilet pris i galleriet på 50/55k.

Det kommer 6 nye prints etter det jeg har blitt fortalt.

Koster 85k nå ifølge svarene på facebook-gruppen til fineart. Man kan forøvrig se “Manhattan der” med sort og hvit passepartout. Nok solgt veldig mye ja. Blir spennende å se de nye bildene!

Ser det nå ja. Blir spennende og følgeprisutviklingen videre. Om jeg angret tidligere så angrer jeg iallefall nå :expressionless:

Når var dette? Det var et reelt tilbud eller var det før de hadde bestemt prisen?

Virker som man er mer opptatt av prisen enn selve motivet. Minner meg om aksjehandel. Det går sjeldent bra.

2 Likes

I begynnelsen av juli, tilbud om kjøp til fast pris. Åpenbart solgt endel mer enn forventet og justert prisen deretter.

Høres merkelig ut, prisen på 80.000 har blitt nevnt lenger oppe eller i en av de andre push trådene for en god stund siden.
Angrer?? Liker du trykket kjøper du det…

Er vel ikke alle som kan bare bla opp 80.000.- fordi de liker et bilde? :joy:

Har han ikke penger så er det vel heller ikke noe å angre på :wink:

Er det ikke bare å dra kredittkortet da? Koster det 85K idag setter Fineart sikkert prisen opp til 120K eller mer om en måneds tid og da har man jo tjent ganske masse penger!

2 Likes

Luksusfellen neste!

1 Like

Dette er vel et av de 6 nye trykkene?
Noen som vet størrelsen på Manhattan?

Manhattan er 142,5 cm X 74,8 cm. Så ganske stort!

1 Like

Det er ett av de nye trykkene ja.

Manhatten var stort. Fantastisk bilde!

Kommer Manhatten i 250 eksemplarer også eller er det mindre?

Jøss… hva skjer, gjør han hele " En dag i familien Manns liv" igjen ?!!

1 Like