Prisdiskusjon Pushwagner (Fineart)

Et liten tvil om at finart er et dårlig galler, men den tekste der tar kaka ! Skjønner veldig godt at mange kunstnere holder seg unna!

1 Like

Hvilken rammevalg har folket på the sea? Noen som har våget eller sett en i hvit innramming?

Sort ramme og sort passpartout ble mitt valg. Det har jeg på de to andre Pushene mine. Føler det fremhever det lyse motivet på At sea, men det er jo mye hvitt i bildet og så hvit ramme og hvit passpartout blir sikkert fint det også :relaxed:

1 Like

Godt at de som lå ut “Biker” og “Home Again” til 40k har fått litt konkurranse på finn nå.

2 Likes

Hvor mye koster the sea med AR? Virker som mye variasjon på den 23000 prisen… Hva betalte de som handla fra fineart? :confused:

34780 koster det hos fineart med ar/uv70
28000 + AR hos pushwagner

Njaa, lurte mer på hva var laveste tilgjengelig totalpris med ar-ramme er/var. Virker så forskjellig hva
fineart/drøbak/kragerø/fenka har med ramme…

Ringte Drøbak i går, og de selger fortsatt sine trykk til 24200 med AR+KS… Litt kleint å handle på fineart i ettertid… Om noen har handlet via fineart, pm eller del gjerne hva dere har betalt for rammen (ar+totalt) :confused: tror jeg gikk på en smell der………

Mener det var 21000kr, ca, men steg jo ganske raskt. Laveste tilgjengelige pris vet jeg ikke, men høres ut som du har funnet det. Tipper det er snart utsolgt.

Laveste At Sea med AR-glass var vel 24500 inkl. alt på Fenka. Det var nå det første trykket ble solgt for, og de var ji først. Der var det steget til 29000 nå så jeg

De beste motivene kommer til å stige en god del i pris temmelig raskt… Blir interessant å se hva Fineart tar for dem på den kommende push utstillingen til høsten …

Morsom tråd, gøy å se at flere av KVerne har fått øynene opp for Push, en av de store norske kunstnerne IMO!

Det jeg dog ikke skjønner er hvorfor såpass mange kjøper de nye trykkene når en kan få Gunnar Fredriksens “ekte” silketrykk fra “En dag i familien manns liv” til ca. samme pris. Det er også flere gode silketrykk fra rundt 2000 som er veldig bra…

Hvorfor ikke en ekte “Goddag alle sammen” istedet for en “kopi” fra 2016? Med de prisene jeg har sett for Hello er “originalen” godt innenfor rekkevidde :slight_smile:

En dag i familien manns liv:

14 Likes

Fikk mitt People i dag, og har aldri tidligere opplevd så mye gjenskinn i glasset som er montert på mitt trykk. Fikk jo vondt av å se på det. Tok det fort ned igjen, og bytter til skikkelig glass i morgen.

2 Likes

Også veldig skuffet over glasset på mitt Home Again trykk.

Vanlig glass på svarte motiver kan henges på badet og brukes som speil :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 Likes

Dette skulle være artglass…

1 Like

Regner med jeg også må bytte glasset på mitt når det kommer.
Blir levert med plexi.
Var skeptisk, men tenkte at det nok ikke er store problemet å bytte ut i etterkant

Mitt at sea var levert med akrylgass.Har levert det inn til min rammemaker som skal skifte det til uv/ar glass og frontlukkke det.

Får vi se alle de nye bildene idag tro? Er vel noe som skjer på Geraldine Gallery. Noen som skal dit?

Holder sikkert igjen de nyeste til torsdag? Kan nesten bli for mye av det gode om det fortsetter i samme spor