Prisdiskusjon Pushwagner (Fineart)

Haha! :joy:

Liker people hundre ganger bedre enn Telly. Er nok flere som meg som ikke synes noe om Telly.

Forstå det den som kan. :blush:

Enig med du!
Men liker Hello / Home Again enda bedre

1 Like

Av denne tråden kan det se ut som om hele kunstveggen har blitt pushfrelst… så en lite innspill eller avbrekk om man vil av noe annet gjorde seg tenkte jeg. Hadde egentlig vært samme hva :joy:

2 Likes

Her er jeg faktisk enig med deg, folk ser at de ikke øker i pris og da blir de ikke kjøpt. Mens de andre øker i pris kanskje ikke fordi de er de beste men fordi de blir kjøpt og da vil folk ha de før de blir for dyr :joy: Hehe, nei skal gi meg å analysere :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

Du skal ikke se bort i fra at Ian Francis skylder deg en tjeneste også nå:)

1 Like

Kan nevne at jeg fikk min syvende prikk på førerkortet i dag. Sammen med en klekkelig bod.
FML

2 Likes

Boten dekker du fort inn med “Hello” pris justeringen som kommer :joy:

1 Like

:joy: takk…you made my day :joy:

1 Like

Så at det ble nevnt 2500 stk. trykk fra Pushwagner. Stemmer dette? Det vil i såfall tilsvare 5 år med Dolk releaser.

Hvordan kan det være et marked for dette i lille Norge? Blir ikke mye eksklusivt i allefall…

1 Like

Akkurat tenkt det samme… :slight_smile:

Er vel litt som med dolk.
Kryr av det i Bergen.
Push er vel mest konsentrert i Oslo-området?
Jeg kjenner iallfall få i Bergen med noe særlig push.
Men løfter jeg på stenene i hagen til kompisene mine, kryper det ut balaclavaer og griser i alle retninger

2 Likes

Hehe. Men de pengene skulle jeg bruke på neste push-verk som øker i pris. Før de øker igjen

1 Like

Eventuelt kjøre pent fremover :wink:

Forstår ikke helt diskusjonen her. Er det noen bilder dere eier som ikke er til salgs for “riktig” pris? Hvor godt liker dere egentlig bildene da? La nå folk få kjøpe Pushwagner hvis de vil uten at dette latterliggjøres. Disse argumentene kan brukes på alle kunstverkene som diskuteres på veggen enten de er laget av en godt voksen mann uten tenner eller av menn/kvinner med forkjærlighet for tagging, tegneserier eller griser☺

1 Like

Ble forstyrret her. Forskjellen med Push sine bilder er at det er kunstneren som tjener på prisstigning og popularitet og ikke flipper. Og det er jo bra eller?

2 Likes

Jeg synes vi bør være glade for at Terje/Pushwagner endelig etter et langt kunstnerskap kan tjene gode penger på det han lager.Det er det de færreste kunstnere som får oppleve.

1 Like

Hvem er det du sikter dine spm til? Det er vel ingen som har sagt at det ikke synest det er bra, så du trenger ikke bli forstyrret…

Mer en generell observasjon av hvordan tråden utviklet seg. Ble bare litt oppgitt i 2 sekunder. Det er over nå. Skylder på manglende nattesøvn…:relaxed: