Prisdiskusjon Pushwagner (Fineart)

Nesten 24 timer uten prisoppdateringer på Push. Noen som vet hvor mange prosent push er opp siden igår?

7 Likes

Pushwagner er jo blitt like spekulativt som råvarebørsen i Chicago😁

Noen som vet hvilken promille Push ligger på om dagen? Og hva skjer med New York planene? Er det en utstilling der nå?

1 Like

Pris til side, hva er det som appellerer med “Biker”? Er det et budskap jeg ikke skjønner? Ser ut som noe hentet fra clipartkartoteket i Windows98.

7 Likes

Er nok den rosa sykkelen folk ser seg blinde på…

Om det er eller skal være en utstilling i NY vet jeg ikke, men skal i ihvertfall ha en bok lansering der 9.sep

1 Like

Personlig synes jeg det trykket var tøft, og ville passe fint ved siden av min cadillac. Denne tanken var til den opprinnelige prisen på 9. At de solgte seg tomme til over dobbel pris er jeg enig i at er litt rart…

1 Like

Jeg liker Pushwagner, men har ikke helt fått tenningen på verken bil- eller motorsyklene hans. Båtene derimot … og menneskene! :heart:

2 Likes

Liker det øverste i tråden her. Manhatten? Vertigo? Push på sitt aller beste for meg med alle detaljer/mennesker.

På det er det ingenting som slår selvportrettet. Like bra hver gang

3 Likes

Helt enig med deg. Særlig med rød bakgrunn. Kode kunstmuseum eier en gigantisk original av selvportrettet hans som var utstilt på utstillingen han hadde på Oseana. Fantastisk kult. Måtte opp der to ganger for å se på bildet☺ og for å kjøpe Smoking gun… Ble At sea på meg denne gangen. Gleder meg utrolig til å få det i hus. Skal bli kjekt for de to andre Pushwagnerne mine å få selskap😀

3 Likes

Helt enig rooni1978.Kjøpte At sea jeg også, venter i spenning!

2 Likes

Jeg liker også dette trykket veldig godt! Snakket med fineart for en liten stund siden. Det kommer til salgs til høsten i et opplag på 250 (stor størrelse), og prisen vil ligge på rundt 50 000, kanskje litt mer :neutral_face:

1 Like

Vil tro det blir en utstilling samtidig med boklanseringen 9. September i NY. Hørt noe om at det kan være snakk om en versjon av Soft City i farger.

1 Like

Er det noen her som har fått noen av de siste trykkene? Jeg venter fortsatt i spenning!

Mulig han her har fått sitt allerede:wink:: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=79316100

Jeg var innom fineart på Tjuvholmen i forrige uke for å se på de nye trykkene. De hadde en What’s happening og en Columbi egg klar for henting. Galleristen ga uttrykk for at det kunne ta sin tid før noen av seriene var klare for levering, siden 76-åringen tross alt skulle signere alle 2500 eksemplarene :smiley:

3 Likes

Nei, venter og venter…har et 3 ganger så lavt nummer som det på finn så tror ikke han på finn har fått sitt enda???

Ingen av dem blir billigere nei. At sea økte nettopp fra 28 til 33 på Fineart. Har sans for “Hello” og tror at det fortsatt har bra potensiale (Skulle selvsagt kjøpt når det var billigere. Her går det fort). Hva tror dere?

1 Like

Det sa kompisen min om leiligheter i 2004 også. I dag leier han:)

6 Likes

Tror ennu Hello til 23 er et bra kjøp.Om et år ligger det ute på Fineart til 60.

1 Like