Pris-sjekk Sandra Chevrier trykk fra 2013/2014

Hei,
Jeg har to innrammede trykk som jeg vurderer å selge, hvertfall ett av dem. Før jeg bestemmer meg hadde det vært flott om noen har har en ide på verdien.

The cage where the days rises on desperate landscape

  • Dette er trykket fra Laminate som ble lagd i en ganske liten serie pga uenighet mellom Sandra og Laminate. Så vidt meg bekjent så ble ganske få utgaver signert. Jeg er ikke helt sikker på hva det faktisk landet på ifht antall. Min utgave er signert og er også “Hand Finished” av Sandra. Det står på trykket at det er en utgave av 15.

EDIT: Ser en annen på forumet sa: “Er vist en edition på 150 hvor bare de første 45 ble signert, å de første 9 var HF.” (Sandra Chevrier La Cage quand l'aube se lève sur un paysage désespéré Prissjekk - #17 by Thuglife)

La cage qui a donné sa vie à l’humanité

  • Tror dette er det første grafitiprints trykket med Chevrier. Er en utgave av 125

En liten bump. Dersom noen ikke vet helt, men har noen tanker eller ideer så tas det imot med stor tatt!

Kunne du lagt ut bilder av dine.

Ikke de aller beste bildene, men here you go :slight_smile:

3 Likes

Jeg solgte en uinnrammet humanité for et halvt år siden til 10.000. Det gir kanskje en pekepinn.

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.