Pøbel " in cod we Trust" blå utgave

Hei. Hva er fornuftig pris på blå " in cod we Trust" ?

Kommer vel an på om du skal kjøpe eller selge?

Skal kjøpe den !:slight_smile:

Hvorfor har det så mye å si om en skal kjøpe eller selge?

En fornuftig pris for meg som kjøper,vil jeg garantert mene er en annen enn en fornuftig pris for en som skal selge.

2 Likes

OK! Hva er din fornuftige pris ?:+1::grinning:

Svarte igrunnen litt på generel basis hva gjelder pris kjøp og salg.
Kjenner ikke til prisene på ICWT. Synes nå den hvite er tøffest uansett,selv om opplaget er høyere,så spørs det jo om du synes det er fornuftig og betale med for den blå.

Jeg skal ikke påstå at jeg er noen ekspert på pris her. Men jeg tror kanskje man kan finne en fornuftig pris uavhengig av om man kjøper eller selger.

Hva er dyrt for dette trykket? Si 12.000. Hva er billig? Si 8000. Kanskje en fornuftig pris for trykket da er ca.10? Også må man finne ut av + - for innramming, tilstand osv.

Nå har ikke jeg spesielt god peiling på ICWT, men som eksempel på at det går an å tenke seg frem til en “fornuftig” pris tror jeg dette kan være til hjelp.

1 Like

Vanskelig å si. Er jo bare 25 stk av dette trykket, så hvis ingen av eierene vil selge det så har du ett problem :smiley:.
Har ikke sett det ofte til salgs, men de få gangene jeg har sett det, mener jeg det lå for rundt 20000-25000. Men aner ikke om de ble solgt for dette.

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.