Pøbel - 'Portrait of a pipe-smoking fisherman'

Er det sikkert at det er lotteri?

1 Like

Ingenting som er bekreftet, men ABC har jo kjørt lotteri på de to siste Pøbel releasene så håper inderlig at de kjører samme løsning nå.

For min del kunne de godt ha tatt betalt for å delta i lotteriet også, 1 lodd per person, kroner 50, så kunne pengene gått til et av prosjektene til Pøbel…

8 Likes

Noen som vet noe mer om release dato?

2 Likes

Tipper feb/mars. Det var da ICWT og Anna kom i 2016 og 2017.

Fikk nettopp svar fra abcprinthouse. Det blir release i januar.

15 Likes

Med loddtrekning?:grinning_face_with_smiling_eyes:

Noen som har hørt noe enda?

Ikke mer enn slutten av januar eller begynnelsen av februar

Her er det fortsatt radio silence? :slight_smile:

Fikk Mail for noen dager siden at det fortsatt var på vent :confused:

1 Like

Merkelig strategi å tease så lang tid i forveien av et slipp. Ikke minst irriterende.

2 Likes

Sendte du dem mail,eller var det nyhetsbrev? Evnt hvor har du meldt deg på nyhetsbrevet? :slight_smile:

“Cock out” har en tendens til å bli problematisk når det er snakk om månedsvis.

Men den som venter på noe godt og alt det der.

sendte Mail til abcprint og fikk Mail av de her om dagen :wink:

1 Like

Noen som har en ide om hva prisen blir?

1/4 av prisen på Finn :slight_smile:

1 Like

Rundt 5 bør det ligge. Icwt var på 3-4 så mye mer ville vært rart. Spent på eventuelle spesialutgaver.

1 Like

Jeg har ikke vært med på lotteri før, kan noen fortelle litt om hvordan dette fungerer? Får alle (som står på Mail listen) tilbud pr. Mail om å være med? Dersom du vinner lotteriet er du bundet til å kjøpe?

Tidligere vært at man sender en mail med kontaktinfo til mailkontoer knyttet mot trykket og eventuelle spesialutgaver. På icwt var det da to adresser man kunne velge mellom eller å sende til begge to. Gjerne er det føringer med kun et lodd per husstand, som i praksis blir en form for gentleman’s agreement da man kan melde inn familiemedlemmer eller venner på andre adresser for å øke sine odds. Blir da kontaktet direkte om man blir trukket og får en frist til å betale for trykket.

Meg bekjent blir det ikke snakk om lotteri denne gangen, ref. Mail! :smile:

5 Likes