Pøbel - 'Portrait of a pipe-smoking fisherman'

Nytt fra bølla
https://instagram.com/p/BawkSLfD_Vh/

31 Likes

Liker - med litt flaks kommer den med farger på også!

2 Likes

Lurer på om det blir lotteri?

Like it a lot.

2 Likes

Herlig.

Har stor sans Pøbel

1 Like

Endelig noe fra kongen igjen! :slight_smile:

1 Like

Ja!


Ventet på dette siden det bildet her ble tatt😃

7 Likes

Når kommer denne go`biten for salg da?

Ahhhhh!!! Var i Henningsvær i sommer og så på denne. Googlet meg grønn og blå uten å finne en til salgs… Gleder meg! Satser på at noen kommer med farge og!

Ai ai. Spennende. :slight_smile:

Den var flott :raised_hands:t2:

Dette trykket seiler vel opp til pøbels topp 3. Kanskje topp 2? 1?? Lykke til i lotteriet alle sammen :smile:

Vet vi noe om når vi kan få registrert oss på lotteriet? :thinking:

Mulig noen har vært inne på dette, eller at det er opplagt for alle. Men tror jo at motivet vi ser er work in progress. De fleste av verkene hans har vel elementer av litt farger i seg. Eller er jeg lost? :slight_smile:

1 Like

Anna Mono var helt uten farger, så det er mulig det er en monokrom-variant? Men fargene kommer helt sikkert.

1 Like

Dette motivet er det laget to orginaler på lerret av. Den ene versjonen tror jeg gikk for 45.000,- på en Blomqvist auksjon i 2015

2 Likes

Kul ramme. Ja, er det en ramme? jo… må jo være det. Jeg tenkte faktisk i de baner når jeg lekte med tanken om det motivet noen gang kom på veggen hos meg.

Kan godt være det er farge i bildet… er jo tatt med svart/hvit

1 Like

Spennende! Håper på lotteriflaks

Seier venter den, som på forhånd har alle sakene i orden, folk kaller det flaks. Nederlag er sikret den, som ikke i tide har truffet de nødvendige forholdsregler, folk kaller det uflaks.

-Roald Amundsen

Flaks eller uflaks! Lykke til i lotteriet👌

1 Like