Nytt trykk fra Conor Harrington

Ser veldig bra ut. Gratulerer.

1 Like

Gratulerer, meget pent. Og bare et par andre i Norge som har. Det er ikke alltid😊

1 Like

Vet du hvor mange som havnet i Norge?

Ikke nøyaktig. Et par er nok litt lite men tipper godt under 10 stk kom til Norge på slippet denne gang. Om det var flere ville det nok lagt på Finn allerede. Har sett mange tråder på Instagram og Forumer rundt om og de virker å være godt spredt.

Godt under 10 er nok fair, da det er cirka fire her inne som har meldt de fikk det såvidt jeg har fått med meg. Lavt opplag på kun 60 og en kunster som ikke er veldig populær i Norge gjør jo at det ikke blir helt Sandra-tendenser hvor det virker som om 90% havner her :joy:

1 Like

Ah. Trodde det var en statistikkside jeg ikke visste om eller noe. Hadde søren meg vært interessant å vite hvor mange av alle trykk som havnet her til lands. :blush:

1 Like

Var på ferie og gadd ikke stresse med å få tak i, men nå kjenner jeg at det var en bommert. Synes forøvrig den med svart ramme og svart passepatout passet best. Husk artglass :slight_smile:

Glad for å høre en som er enig med meg! Ble levert til innramming på tirsdag, og man kjøper da ikke innramming uten AR glass :wink:

Er det mulig å få fatt i et eksemplar til under 15000 kr? Jeg har en som er veldig interessert om noen har et på lur.

Kanskje ikke akkurat nå?, men ha litt is i magen så legges de ut på UAA til ikke så veldig mye over kost tenker jeg.

1 Like

Kost for oss i Norge kom på 8200 cirka pluss moms, røret var merket med verdi på 650 pund så det blir fort et par tusenlapper ekstra…

http://m.ebay.com/itm/Conor-Harrington-Signed-Print-Grab-Your-Guise-Edition-Of-60-/291852980020?_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20150519202348%26meid%3Dc2ad2e485012427c80075b4f73b7a351%26pid%3D100408%26rk%3D1%26rkt%3D1%26sd%3D162155701256&_trksid=p2056116.c100408.m2460. Rimeligste jeg har sett til salgs så langt…

Spørs hvor langt budene går, men dette var temmelig fair priset ja! Ikke langt over kost foreløpig

Ser ut som det kommer en utstilling hos nytt galleri (Pace Gallery) i midten av september: https://www.instagram.com/londongraffiti/

Samme tittel som boka - Watch Your Palace Fall

Sjekk denne teaseren!

7 Likes

Så dette i går og gikk rett videre til å sjekke flybilletter. Dette hadde jeg hatt stor glede av å oppleve på nært hold!

1 Like

Mer snop

4 Likes

1 time igjen nå. Spennende å se hva den lander på.

1 Like

Ser ut som at det begynner å ristes løs noen kunstnere fra den sjangeren mange her inne startet med som går over til større ting. Os Gemeos har allerede tatt steget (åpner snart utstilling på Lehman Maupin) og nå Conor. Stor sjanse for at Mehdi Ghadyanloo også går den veien. Er det noen andre som har tatt det neste steget?

Noen som vet hva de nye bildene vil koste?

Conor går vel ikke så nye veier? Litt nytt uttrykk i bildene men det er fortsatt veldig lett å kjenne igjen disse bildene som hans. Spørs jo om han slutter å male på gata da men der har det vel vært stille fra han en stund allerede.