Nytt trykk fra Conor Harrington

Såvidt jeg har sett har ikke prisene på andre trykk økt nevneverdig. Tror hans nye utstilling med litt ny stil har truffet bra og har i alle fall foreløpig høy popularitet. Lå et tardis ute på ebay en god stund til 15k med mulighet for best offer. Dette synes jeg var rimelig i forhold til hva dette har gått for tidligere, og også målt mot hva gyg har gått for.

1 Like

Fikk bekreftet av de nå at de ordnet det. Pluss i boka!

6 Likes

Gratulerer Ulrik, utrolig bra :slight_smile:

1 Like

Det var jo følelsen av å vinne i Lotto med lykketall hvor man letter i 30 sekunder og plutselig kolliderer i betong. :poop::poop::poop: Litt vanskeligheter med å skrive info på telefon etter å ha bagga en… Grattis til de som fikk!! Jelly…

Borte fra finn nå, og de 4 som lå på Ebay er også borte. Solgt? Fjernet? Hvem vet.

1 Like

Ventetiden ble kortet litt ned i dag da den signerte boka kom :smile: kvalitetsbok!

Samme her :wink::+1:t2:

1 Like

Noen som har hørt noe om når trykkene blir sendt ut?

Please note: All prints will be shipped after the 1st November 2016

Så nå er vel snart ventetiden over tenker jeg. Hadde håpet jeg fikk det innen denne uka men neste uke er vel mer sannsynlig. Satser de sendes med dhl express som sist så da er de fort på døra så fort de blir sendt :slight_smile:

1 Like

Kunne tenkt meg en signert bok om noen angrer seg og har en ekstra. :slight_smile:

Signaturen er bare det lille ekstra. Selve boken anbefaler jeg uansett, hvis man bare har litt interesse av ch tror jeg man vil elske den. 35 pund vel anvendt

Noen på UAA som har fått levert trykket i dag, uten et pip fra Hungryboybooks. Lover godt for tidlig levering neste uke for vår del i Norge. Rart egentlig, sist kom det både sendingsbekreftelse og sporingsnummer i hver sin mail.

Kjempe flott bok ! Anbefales !

Nytt trykk i morgen! Det var så kult at jeg ikke engang gidder å gi det sjangsen da skuffelsen over å ikke då det vil bli for stor! Lykke til :grin:

Tror jeg går i en dyp vinterdepresjon om jeg ikke får dette trykket. Hjelp.

Blir en lang dag imorgen -,-

Jeg prøvde sist, fikk det i kurven men når jeg trykte purchase så var det “out of stock” så hver kjap med kortinfo folkens!

Hmm, likte de to andre i serien bedre.

Enig. Som andre har kommentert. Når man først legger merket til den sorte hånden er det kjørt:-)

hvor er release? Fanden meg ikke lett å finne dette…