Nytt Invader print kommer snart

hehe… det der er jo bare galskap. Men så er det jo ikke første gang vi ser at verk kommer ut på eBay med “litt” overoptimistiske priser. Gidder ikke ta det seriøst en gang.

Da var det solgt. Prisen må være over $4000 da det budet mitt gikk i direkte avslag…

Galskap! Da koser jeg meg heller inni Pushbobla:rofl:

Kan ikke stole på det. Kan være “solgt” uten at noe bytter hender i det hele tatt for å skape et falskt prisnivå. Men igjen viser et slipp mer snakk om penger enn selve kunsten

Tvilsomt i dette tilfelle at dette er fake annonse. Da velger man fixed price og ikke annonse hvor det er åpent for bud. :slight_smile:

Kan ikke tenke meg at noen betaler 10% fees av salgssum på en fake annonse…

Husker ikke helt, men hva skjer om man trykker buy, for så å ikke gjennomføre betaling? Mulig den har blitt solgt, mange folk med mye penger. Men her kan mye skje, skadet print i posten eller laz trekker trykket.

Det er null stress å selge noe til seg selv på ebay. Fin måte å presse pris på for de som ønsker å bidra til hypen.

Det man gjør er å bruke konto nr2 til å kjøpe, og bruker salgs annonsen til å kansellere kjøpet. Ingen fees eller noe trøbbel.
Men da ville jeg brukt en fixed price annonse. Og når det bunner i alt så tror jeg ikke noen gidder fiksere ett salg for egen vinning her. markedsprisen er fremdeles det hva kjøper er villig til å betale…

Da vet dere mer enn meg. En konto med samme info, paypal eller betalingsskort skal ikke kunne by på salgsobjektene til hverandre. Shill bidding.

Men selvfølgelig, om man går inn for det så er nok alt mulig.

Du alene kan ha flere kontoer/kort osv. Du kan selge fra eget selskap til ditt andre selskap, eller du kan få oldemor til å kjøpe med dine penger. Litt jobb, men garantert folk som ser fortjeneste i å pynte litt på sluttresultatene. :slight_smile:

Spurte selger hva den ble solgt for, og fikk $11.000 i svar…

Vet jo ikke om det er sannheten, men er i tillfelle sinnsykt :open_mouth:

@Calizto Ja det er helt helt SINNSYKT, det får du jo en Picasso etsning for.

Det ville vært galskap. Annonsen var åpen for bud. Merkelig om en kjøper velger purchase now til “full pris”… uansett spennende å følge med når folk får printet i posten og begynner å trade denne i større skala…

Ja, hvis disse prisene stemmer er det jo helt vilt. Dette kan vel ikke kunsteren være interessert i heller?

Det er aldrig bra med en for høy oppgang over kort tid.En rolig oppgang over lang tid sikrer en stabilt sunn prisutvikling for en kunstner.

Forsøker litt frem og tilbake. Skal henge på veggen. Må bare finne den perfekte plasseringen.

9 Likes

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=103565871

Ikke min - men sikkert et godt alternativ til ebay.

Trykket ble nylig kjøpt, men kommer ikke på veggen i følge sjefen i huset.

Classic

9 Likes