Nye samarbeidspartnere

Vi har gode rabatter hos rammeservice :grin:

Se her for rabatter i Bergen (og andre norske byer): Medlemstilbud på innramming | Kunstveggen.no

Når åpner du avdelingen i Bergen?:wink:

Jeg var innom Mester Rammer i dag for innramming (hovedkontoret - Hasleveien). Han jeg snakket med hadde hverken hørt om avtalen eller Kunstveggen. Han skulle sjekke opp, men har jeg noe å vise til dersom det ikke går av seg selv? @Kunstveggen

Burde vel igrunnen holde å bare vise han denne siden.

2 Likes

Greit nok det, men om rammemakeren ikke hadde hørt om Kunstveggen hjelper det vel lite å oppgi medlemsnavnet sitt?

1 Like

Hei,

I forhold til innrammingen som er avtalt i Bergen via Rammeservice - hvordan er prisene på dette? Jeg har fått rammet inn akkurat samme bilde på 2 forskjellige steder. 1 med passepartout og en flytende. Hvordan kan den uten passepartout (Hos Rammeservice), være dyrere? Akkurat samme ramme, akkurat samme glass og bakplaten er det samme. Isåfall er jo selve avtalen fin, men utgangspunktet for dyrt å sammenligne med.

Er mer arbeid å ramme inn flytende.

Dessuten benyttes det passepartout på en flytende innramming også, den ligger bare bak bildet. Men rammeservice er av de dyrere i Bergen.

Hvem er billigere?

Hele Ruter, Vault Studios, Rosenvinge og det er vel også en i Åsane om han ikke har lagt ned enda. Ramme Service er flinke da! :slight_smile:

Skjønner. Takk for svar. Trodde rammservice var bra på pris, men sikkert bare fordisnakk jeg sammenlignet med Speil og ramme :slight_smile:

okey, takk. Men nesten 1000,- i forskjell synes jeg var litt mye. men sikkert riktig. betalte 3700,- med UV70 glass, standard svart ramme og 10% rabatt.

Merk at det kan være stor forskjell på materialene som blir brukt, samt utførelsen hos ulike rammemakere - Rammeservice er kjent for å være kvalitet. Jeg har selv vært meget fornøyd med utførelsen til Rammeservice når jeg bodde i Bergen.

4 Likes

Hvem var 1000,- billigere? Det er jo interresant. Selv om det ikke var lik innrammingsteknikk.
Rammeservice har noen “enklere” ferdigrammer jeg har benyttet. Bare byttet glasset i de. Da kommer jeg en del bedre ut om støtrelsen passer.

Landås Ramme og speil.

2 Likes

Enig. Svært god kvalitet, og meget god jobb med flytende, som krever litt mer ferdighet.

Hold deg til dem, bruker de hver gang👍🏼

1 Like

Er det Glass og Rammebutikken AS du mener? Finner ingen Landås Ramme og Speil verken på Google eller Gule Sider.

1 Like