Nye samarbeidspartnere

Hei alle Kunstveggen-medlemmer!

Den er vår gleder å ønske to nye samarbeidspartnere til Kunstveggen velkommen: Blomqvist Nettauksjon og Mester Rammer!

Siden oppstarten i 2006 har Blomqvist Nettauksjon avholdt titusenvis av nettauksjoner og Kunstveggen er svært fornøyd med å kunne samarbeide med en så erfaren aktør i det Norske kunstmarkedet.

Har du noe du vurderer å selge kan du får verdivurdert det gratis hos Blomqvist i Oslo eller gjennom deres onlinevurdering her.

Samarbeidet er fortsatt ferskt, men på sikt håper vi å få til kundekvelder og omvisninger hos Blomqvist.

Mester Rammer blir nå vår nye offisielle samarbeidspartner på innramming i Oslo!

Mester Rammer er Norges største rammemaker med over 20 års erfaring med alle typer innramming. Som medlem i Kunstveggen får du nå 15% rabatt på innramming hos Mester Rammer. De tilbyr alle type innramminger fra alt av artglass og spesialbygde rammer til enkel og billig innramming. Butikkene finnes i hele Oslo og Akershus- se her for en oversikt.

For å få rabatten må man oppgi medlemsnavnet sitt når man handler.

I tillegg fortsetter vi selvfølgelig samarbeidet med Ramme Service i Bergen!

5 Likes

Ja dette er jo kjempeflott,men hvordan beviser man at man er medlem av kunstveggen?? ( eller var det et dumt spørsmål?? )

1 Like

Har man sett tilbudet, så skjønner de vel at man har sett det på Kunstveggen.

Tja, hvem som helst kan lese på KV, men får å få tilbudet må man være medlem såvidt jeg forstår!! Skulle tro det måtte mer til en å vite om tilbudet?

1 Like

Er også litt nysgjerrig på hva som ligger i dette samarbeidet med Blomqvist?
Dere (les kunstveggen) strør ikke akkurat om dere med for mye info i dette innlegget :slight_smile:

Hvem som helst som leser det på Kunstveggen kan også ta seg sekundene å lage en bruker. Hadde medlemskap kostet penger hadde det vært en annen sak. Ramme Service i Bergen spurte meg om mitt brukernavn en gang, men ikke etter. De regner nok med at de som kjenner til dette tilbudet faktisk er medlemmer.

Da har jeg snakket med Mester Rammer Lillestrøm i dag, og de ønsker noe mer enn at man sier man er medlem på Kunstveggen…

Er det mulig å få laget et medlemskort (betalt av medlemmene)? :slight_smile:

Bare et forslag…

1 Like

Det kommer vel en bekreftelse når man logger inn første gang?

Det må være ett elektronisk medlemskort i så fall. Alt annet er bortkastet tid og penger til den som måtte få jobben med å administrere noe slikt.

Ett alternativ om de absolutt ønsker en bekreftelse kan være at det lages en egen meny her inne som man kun har tilgang til når man er innlogget og viser “jeg er medlem - tusen takk for rabatt” som kan vises i butikken :wink:

1 Like

Ingen dum idé. Man kunne få et slags enkelt “bevis” liggende på sin brukerkonto, som man selv kan skrive ut…

Så hvordan ønsker de at man beviser det?

Rammemaker i Lillestrøm skal snakke med de sentralt for å vite hvordan de skal gjøre det… dette er veldig nytt. Det ordner seg garantert. Mester Rammer får flere kunder og tjener greit, uansett om det kommer et pa som leser forumet men ikke er medlemmer… :slight_smile:

Hei!
Hyggelig å se at de nye samarbeidene blir godt tatt imot og at noen allerede har rukket å besøke Mester Rammer i Lillestrøm :smiley:

Jeg har gitt beskjed til Mester Rammer nå at de må informere filialene sine om avtalen, virket som om feks Lillestrøm ikke hadde fått med seg dette enda.

Til info skal det holde å oppgi medlemsnavnet ditt på Kunstveggen for å få rabatt. Dette vil også bli informert om på siden vår for samarbeidspartnere.

Samarbeidet med Blomqvist er fortsatt veldig ferskt, men vi ønsker på sikt å kjøre egne omvisninger/kundekvelder for Kunstveggen-medlemmer.

2 Likes

Lillestrøm var informert, men ikke om detaljer…

Tenker heller at det viser at de tjener nok penger med 10 % rabatt. De ønsker bare økt omsetning og da er det likegyldig om man egentlig er medlem eller ikke. Kan forhandle frem rabatter de fleste steder man er.

Det er klart. Det å få 10% rabatt hos Ramme Service er nesten som listepris å regne.

Vi har fremforhandlet 15% rabatt på innramming hos Mester Rammer på vegne av alle våre medlemmer :slight_smile:

7 Likes

For de som er OBOS medlem kan dere få samme rabatt på innramming.

https://www.obos.no/medlemskap-og-fordeler/medlemsfordeler/medlemsfordeler/mester-rammer

Alle her inne kan komme å få 25% rabatt på innramming ut juni hos meg, ingen problem. Ta med pass. mjau

12 Likes

Noe i Bergen? Har litt som skal rammes inn denne uken.